سه شنبه 31 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر محمد خاتمی: خاتمی نه سوروس را می‌شناسد نه در داووس با وی ديدار کرده است، ايلنا

اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصيت‌های انقلاب ، بعد از بيانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عيد فطر درخور تأمل است و نشان دهنده ميزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پيروی از رهبری است.


ايلنا: به دنبال انتشار مطالبی مبنی بر ديدار سيد محمد خاتمی و جورج سوروس توسط برخی رسانه‌ها دفتر سيد محمد خاتمی با انتشار اطلاعيه‌ای ادعاهای مطرح شده را تکذيب کرد.
به گزارش ايلنا متن اين اطلاعيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا
با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصيت‌های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ايراد تهمت‌های ناروا به آنان هستيم. اين امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر اين اقدام زشت، بعد از بيانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عيد فطر درخور تأمل است و نشان دهنده ميزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پيروی از رهبری است.
آنچه به نقل از فردی به نام جرج سوروس در پاره‌ای مطبوعات و رسانه‌ها آمده يا تيتر سازی شده است اساساً فاقد صحت است.
سيد محمد خاتمی نه اين شخص را می‌شناسد و نه طبعاً در داووس يا جای ديگری با ايشان ديدار و گفت‌و‌گوی شخصی يا مشخصی داشته است. البته در مجامع فراوان بين المللی که ايشان شرکت يا سخنرانی کرده‌اند شنوندگان فراوان داشته است و مطالب بيان شده توسط ايشان کاملاً روشن است و مسؤولان عالی‌رتبه نيز مرتباً چه به صورت مکتوب و چه شفاهاً در جريان قرار گرفته‌اند.
همچنين متن سخنان و مصاحبه‌ها و مطالب ايشان نيز در رسانه‌های جهانی و ايرانی به موقع منعکس شده است.
گرچه اين دروغ پردازی‌ها و تهمت زنی‌ها در وجدان بيدار مردم شريفی که اسلام و ايران و آزادی و پيشرفت و حرمت انسان را می‌خواهند، بی اثر بلکه دارای اثر معکوس است، ولی از بداخلاقی در جامعه و نظامی که بايد مهمترين شاخصه آن راستی و اخلاق باشد به خدا پناه می بريم!!

سی و يک شهريورماه ۱۳۸۸
دفتر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016