چهارشنبه 1 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: شبيه قتل ندا آقا سلطان در ونزوئلا هم اتفاق افتاده، بی بی سی

محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران در گفتگو با کانال دو تلويزيون فرانسه گفته است داستان قتل ندا آقا سلطان دقيقا شبيه داستانی است که در ونزوئلا اتفاق افتاده است.

به گفته آقای احمدی نژاد، داستان قتل ندا آقاسطان داستان مشکوکی است و کسانی که در داخل و خارج از کشور به آشوب تحريک کرده اند بايد پاسخگوی آن باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ندا آقا سلطان روز شنبه ۳۰ خرداد همزمان با سرکوب شديد اعتراضات خيابانی توسط نيروهای دولتی در منطقه کارگر شمالی به ضرب گلوله کشته شد.

صحنه مرگ ندا توسط فردی که در کنار او بود با تلفن همراه ضبط شد و او را به نماد معترضان بدل کرد. هرچند قاتل دستگير نشده است اما برخی از حاضران در صحنه يک بسيجی يا "لباس شخصی" را مظنون اصلی می دانند.

آقای احمدی نژاد که اکنون برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در نيويورک به سر می برد، گفته است:"کسانی در تلويزيون صدای امريکا، بی بی سی فارسی و حتی وزير خارجه فرانسه عده ای را به اغتشاش تحريک کردند و باعث شدند تعدادی از هموطنان ما آسيب ببينند."

رئيس جمهوری ايران در گفتگو با کانال دو تلويزيون فرانسه سخنان پيشين خود در باره هولوکاست را تکرار کرده و گفته است که اگر هولوکاست در اروپا اتفاق افتاده دولت های اروپايی مسئول هستند چرا مردم فلسطين بايد تاوان آن را بدهند.

آقای احمدی نژاد در انتقاد از سخنان نيکلا ساکوزی رئيس جمهور فرانسه گفته است "اگر فرانسه دلش برای صهيونيست ها می سوزد چرا حاضر نيست يک تکه زمين در فرانسه به آنها بدهد."

[فيلم مصاحبه را ببينيد]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016