جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج گسترده فيلتر و حذف رسانه‏های آزاد، موج سبز آزادی

در هفته‏های اخير موج فيلتر و حذف پايگاه‏های اينترنتی و وبلاگ‏ها با شدت بيشتری در حال پيشروی است.

به گزارش موج سبز آزادی، در حالی که حاميان کودتا در حال کوبيدن بر طبل "جنگ نرم" هستند، موج شديدی از فيلتر، حذف و حمله به رسانه‏های آزاد و اصلاح‏طلب به وجود آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين موج جديد حرکت‏های اختناق آفرين با فعاليت گروه "گرداب" آغاز شد و سپس با فيلتر و حملات اينترنتی به سايت‏ها و وبلاگ‏ها ادامه يافت و اکنون چندی است که با تحت فشار قرار دادن خدمات دهندگان وبلاگ داخل کشور وارد فاز جديدی شده است. اين فشارها به حدی است که دو پايگاه معروف پرشين‏بلاگ و بلاگفا هر روز مجبور به حذف وبلاگ‏های بسياری از حاميان جنبش سبز می‏شوند.

فيلتر و حذف اين وبلاگ‏ها که همگی حاوی مطالب اصلاح‏طلبانه و در چهارچوب‏های قانون اساسی است به تدريج باعث کمتر شدن کاربران پايگاه‏های خدمات وبلاگی ايرانی و استفاده کاربران از سايت‏هايی مانند بلاگر و وردپرس و يا به راه‏انداختن پايگاه‏های اينترنتی شخصی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016