دوشنبه 6 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: موشک های دوربرد شهاب ۳ و سجيل با موفقيت شليک شدند

سومين مرحله رزمايش بزرگ موشکی پيامبر اعظم ۴ صبح روز دوشنبه با شليک موشک‌های دوربرد کلاس شهاب ۳ مدل قدر s۱ و همچنين موشک سوخت جامد دو مرحله‌ای سجيل با موفقيت انجام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پايگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: اين موشک‌ها از جمله پيشرفته‌ترين موشک‌های ساخت متخصصان توانمند نيروی هوايی سپاه پاسداران است که از نظر سرعت روانه‌سازی و دقت در اصابت به هدف مورد بهينه‌سازی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار سلامی گفت: اين موشک‌ها از جنس موشک‌های دوربردی هستند که در اختيار واحد موشکی نيروی هوايی سپاه قرار دارد و تمام هدف‌هايی که در منطقه وجود دارد در هر نقطه‌ای که باشد زير پوشش اين موشک‌ها خواهد بود.

براساس گزارش‌های دريافتی از ديدبان‌های مستقر در مناطق هدف موشک‌های اين مرحله نيز دقايقی پس از پرتاب بدون هيچ‌گونه خطايی دقيقاً به نقطه هدف اصابت کردند و بدين ترتيب رزمايش بزرگ موشکی پيامبر اعظم ۴ با دستيابی به تمام اهداف از پيش تعيين شده با موفقيت به کار خود پايان داد.

آزمايش آخرين دستاوردهای بومی صنايع موشکی نيروی هوايی سپاه در زمينه مديريت دفاع بازدارنده طولانی مدت و متناوب، افزايش سرعت آماده‌سازی موشک‌ها بدون اتکاء به مواضع از پيش تعيين شده، استفاده از سَرهای جنگی چند کولاهکی به وسيله لانچرهای چند راکته دارای قابليت پرتاب همزمان و نيز نمايش عزم، اراده و توان ملت ايران در دفاع از آرمانها و ارزشهای دينی ، انقلابی و ملی خود از جمله اهداف اين رزمايش عنوان شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016