سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغيير رئيس ‌دفتر هاشمی رفسنجانی، ايلنا

در پی مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام مبنی بر ممنوعيت تصدی دو شغل توسط يک فرد، محسن هاشمی که مديريت متروی تهران را نيز بر عهده دارد، از سمت رئيس دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام استعفا داد.


ايلنا:محسن هاشمی رفسنجانی از سمت رئيس دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام استعفا داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، در پی مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام مبنی بر ممنوعيت تصدی دو شغل توسط يک فرد، محسن هاشمی که مديريت متروی تهران را نيز بر عهده دارد، از سمت رئيس دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام استعفا داد. بر اساس اين گزارش، محمد هاشمی به جای وی، رياست دفتر رئيس‌مجمع تشخيص مصلحت نظام را بر عهده خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، ضمن تاييد خبر استعفای خود، گفت: من در سال ۷۶ که به مديرعاملی متروی تهران منصوب شدم، از رياست دفتر رئيس‌مجمع تشخيص مصلحت استعفا دادم ولی در آن زمان،‌ آقای هاشمی مخالفت کردند و در آن زمان حکم سرپرستی دفتر را برای نظارت امور صادر کردند.
وی تاکيد کرد: زمانی که بحث دوشغله‌ها مطرح شد، برای اينکه شبهه‌ای در اين زمينه باقی نماند، از اين مسئوليت استعفا دادم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016