یکشنبه 12 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه روزنامه‌نگار ممنوع الخروج شدند، پارلمان نيوز

از خروج فرزانه روستايی، يکی از ۵ روزنامه‌نگار برگزيده سال ۸۷ ، بدرالسادات مفيدی دبير انجمن صنفی رونامه نگاران ايران وزهرا ابراهيمی خبرنگار ارشد روزنامه همشهری ممانعت بعمل آمد و پاسپورت‌های آنان توقيف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدرالسادات مفيدی در گفتگو با پايگاه خبری پارلمان‌نيوز، در خصوص ممنوع الخروج شدن خود گفت: "به نظر می‌رسد دور جديدی از برخورد با روزنامه‌نگاران آغاز شده است. پس از بازداشت و احضار روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اکنون ممنوع الخروج کردن آنها نيز در دستور کار قرار گرفته است."

دبير انجمن صنفی رونامه نگاران ايران با بيان اينکه سفر من خانوادگی بود و از موضوع ممنوع الخروج بودنم اطلاعی نداشتم، افزود: "در فرودگاه متوجه شدم که از تاريخ ۲۱ شهريور ماه با حکم معاونت امنيت دادگاه انقلاب به مدت يک سال ممنوع الخروج هستم."

وی در خصوص روزنامه‌نگاران ديگری که ممنوع الخروج شده‌اند گفت: "خانم ابراهيمی و روستايی نيز در هفته گذشته قصد سفر و خروج از کشور را داشته اند که در فرودگاه به آن‏ها اعلام شده ممنوع الخروج هستند."

به گفته مفيدی گويا اين دو روزنامه‌نگار دو يا سه روز قبل از تاريخ سفرشان ممنوع الخروج شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016