سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دفتر آيت الله دستغيب: نيروی خودسر، سه قوا را دور زده و هيچ کس مسؤوليت آن چه پيش آمده را نمی‌پذيرد

بسمه تعالی

أقوی دليل، وقوع شیء است. تمام همت حضرت آيه الله سيد علی‌محمّد دستغيب اين بوده و هست که روشن کنند انحرافات بعد از انتخابات(۸۸/۳/۲۲) از ناحيه تخلف از دستور حضرت امام امت(رحمه‌الله) می‌باشد که فرمودند: نيروهای نظامی و شبه نظامی نبايد در سياست دخالت کنند، که بحمدالله از طريق همان طايفه ثابت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شما ملاحظه بفرماييد که در اين وضع فعلی چگونه فساد دخالت نيروهای نظامی و شبه نظامی که پريشان کردن اجتماع و سلب اعتماد از روحانيت، و ادعای جلودار بودن سپاه در مسائل فقهی و تعيين امامت جماعت و راندن امام راتب با تهمت به ضد ولايت فقيه، ظاهر شد.
خداوند می‌فرمايد: ((انّ الله یٍُدافعُِ عن الّذين آمَنُوا)) سوره حج آيه ۳۸.

به هر حال معظم له که مجتهد و مرجع و مسؤول می‌باشند به خوبی منشأ انحراف را تذکر دادند، و نتيجه مخالفت، آنهم بر همگان واضح شد.
حال از مردم شريف استان فارس تقاضا داريم در اين جنگ روانی که از ناحيه تخلف از دستور حضرت امام(رحمه الله) حاصل شده، آرامش خود را حفظ نمايند، که خداوند می‌فرمايد:
«فَأمّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفاءً و أمّا ما یَنفَعُ الناسَ فَیَمکُثُ». سوره رعد آيه ۱۷
باطل همچون کف دريا از بين می‌رود.
اينکه آیةالله سيد علی‌محمّد دستغيب می‌فرمايد: اين نيروی خودسر، سه قوا را دور زده همين است که هيچ کس مسؤوليت آنچه پيش آمده را نمی‌پذيرد چون به صدا و سيما يا نيروهای نظامی گفته می‌شود که اين اطلاعيه از چه کسی است، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، مانند جريان انتخابات.

دفتر حضرت آيت الله حاج سيدعلی‌محمّد دستغيب (مدظلّه العالی)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016