یکشنبه 26 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه روز عزای عمومی در سيستان و بلوچستان اعلام شد، مهر

زاهدان - خبرگزاری مهر: نماينده ولی فقيه در استان سيستان و بلوچستان و استاندار با صدور بيانيه ای مشترک از روز دوشنبه به مدت سه روز در استان عزای عمومی اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، در بيانيه مشترک آيت الله عباسعلی سليمانی و علی محمد آزاد که نسخه ای از آن برای مهر ارسال شده، ‌آمده است: پيروزی‌های پياپی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بين‌المللی، ضعف و استيصال استکبار جهانی و ايادی مزدورش را به دنبال داشته است که تبلور اين امر در آخرين جنايت عناصر خود فروخته به دنبال اثر بخشی برگزاری گردهمايی سران و طوايف در اقصی نقاط استان، صبح امروز توسط دشمنان کوردل که چشم ديدن وحدت عملی ميان مسئولان و مردم‌نداشته و بيم آن را داشتند تا با نزديک شدن اقوام مختلف و منسجم شدن اقشار مردم جايی برای ياوه‌گويی‌های آنان باقی نماند به وقوع پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه آمده است: با انجام عمليات تروريستی در گردهمايی‌پيشين که به منظور هم‌انديشی سران و طوايف و فراهم کردن زمينه مشارکت مردم غيور بلوچ در امر امنيت استان تشکيل شده بود، کوردلان ضمن انتقام گرفتن از تعامل و همکاری مردم و با نظام، باعث شهيد و مجروح شدن جمعی از نيکترين مردان اين خطه که قلبشان برای عزت اسلام و ايران می تپيد، شدند.

در ادامه اين بيانيه خاطر نشان شده است: در اين حرکت مذبوحانه، سردار شوشتری جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس، سردار محمدزاده فرمانده سپاه سلمان استان و تعدادی از همرزمان و نيز جمعی ازبزرگان طوايف خونشان در هم آميخته و به شهادت رسيدند و تعداد ۲۸ نفر نيز مجروح شدند.

اين بيانيه می افزايد: يقيناً خون شهدای مظلوم شيعه و سنی باعث پربار شدن درخت انقلاب و رسوايی بيش از پيش دشمنان قسم‌خورده اين ملت شهيدپرور خواهد شد.

در بيانيه مشترک نماينده ولی فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان اعلام شده است: اينجانبان ضمن محکوم کردن اين حرکت تروريستی، اين مصيبت جانسوز را به پيشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و امت شهيد پرور و خانواده‌های گرانقدر اين عزيزان تبريک و تسليت عرض کرده و از فردا دوشنبه به مدت سه روز عزای عمومی در اين منطقه اعلام می‌کنيم .

در بخش پايانی اين بيانيه تأکيد شده است: اميد که با حفظ هوشياری در صحنه ضمن بيعت با آرمان های والای نظام و رهبری معظم انقلاب بار ديگر نقشه دشمن را در رسيدن به اهداف پليدش در ايجاد تفرقه و تشت در اين خطه از ميهن اسلامی نقش بر آب کرده و رهروان صديقی برای شهدا باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016