سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محاکمه دراويش گنابادی کرج به اتهام توهين به آيت الله خمينی و آيت الله خامنه ای، ميزان

ميزان: جلسه محاکمه چهارتن از دراويش سلسله نعمت الهی گنابادی با کيفر خواست دادسرای کرج، فردا ۲۹ مهرماه در شعبه ۱۱۲ دادگاه جزايی اين شهرستان برگزار می شود.

مرتضی سپندار، امين صفاری،سياوش ساکی، هادی اباذری روز پنج شنبه ۱۱ مهر ماه ۸۷ مقابل حسينيه دراويش در شهر کرج دستگير و با دستور شفاهی علی فرهادی دادستان کرج به سرهنگ اصلانی فرماندهی نيروی انتظامی اين شهرستان مدت ۴ روز در سلولهای انفرادی بند ۶زندان رجايی شهر (بازداشتگاه تحت نظارت اداره کل اطلاعات غرب استان تهران) بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، اين چهار درويش گنابادی تحت عناوين اتهامی اخلال در نظم عمومی، توهين به آيت الله خمينی و آيت الله خامنه ای و ضرب و شتم در شعبه ۲ دادسرای عمومی و انقلاب کرج مورد بازجويی قرار گرفته و با کيفرخواست صادره از دادسرا، محاکمه اين چهار نفر فردا ۲۹ مهرماه در شعبه ۱۱۲دادگاه جزايی کرج برگزار می شود.

اين گزارش در ادامه می افزايد: مرتضی سپندار يکی از متهمين اين پرونده،جانباز نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران است که پس از آزادی از زندان، در نامه ای خطاب به آيت الله خامنه ای، ضمن اعتراض به عملکرد و برخوردهای خلاف قانون دادستان و مامورين امنيتی کرج با وی،می نويسد: من به کدام دليل و سند، مستحق قرار بازداشت موقت مقام قضايی و سلول انفرادی اطلاعات کرج بودم؟ به کدامين گناه مرا با پابند و دستبند و چشم بند مورد بازجويی قرار دادند؟ بارها گفته شده نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد، با اين اقدام غيرقانونی اداره اطلاعات، اين شبهه در ذهن من جانباز ايجاد شد که گويی نااهلان و نامحرمان در نظام اطلاعاتی کشور نفوذ کرده که اين گونه، جانبازان را مورد بی حرمتی قرار می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016