چهارشنبه 29 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يحيی‌زاده، عضو فراکسيون اصولگرايان: طرح شکايت از موسوی مربوط به ۳ ماه پيش است، ايلنا

يحيی‌زاده در پاسخ به اين که چرا در حال حاضر اين شکايت را به محسن اژه‌ای دادستان کل کشور ارائه داده‌اند؟ گفت: اين را از آقای رسايی بپرسيد که از اين مسئله خبر داده‌اند!


ايلنا:يک عضو فراکسيون اصولگرايان با بيان اين که موضوع شکايت برخی نمايندگان از ميرحسين موسوی مربوط به روزهای پس از انتخابات است، گفت: در آن زمان اين شکايت را ۴۰ ـ ۳۰ نفر از نمايندگان امضا کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد جلال يحيی‌زاده نماينده تفت و ميبد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا با ابراز بی‌اطلاعی از تعداد امضاهای نمايندگان اين شکايت گفت: گويا در آن زمان ريش سفيدان مجلس به مصلحت ندانستند که اين شکايت به قوه قضاييه تحويل داده شود.
وی در پاسخ به اين که پس چرا در حال حاضر اين شکايت را به محسن اژه‌ای دادستان کل کشور ارائه داده‌اند؟ گفت: اين را از آقای رسايی بپرسيد که از اين مسئله خبر داده‌اند!
يحيی‌زاده با اشاره به تلاش‌های هاشمی رفسنجانی برای ايجاد وحدت ملی در کشور و اظهارات منفی برخی افراد کشور و توافق کلی صورت گرفته بر آن، ادامه داد:من با اين حاشيه‌سازی‌های اخير در مجلس از سوی برخی نمايندگان حامی دولت موافق نيستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016