پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعظم طالقانی: طراحان شعار جمهوری ايرانی اعتقادی به اسلام ندارند، مسئولان بايد علت چنين شعارهايی را بررسی کنند، ايرنا

اعظم طالقانی دبير کل جمعيت زنان انقلاب اسلامی گفت: کسانی که شعارهايی مانند جمهوری ايرانی را مطرح می کنند يا ديندار نيستند و يا اعتقادی به اسلام و مبانی دينی ما ندارند.

اعظم طالقانی در گفت و گو با ايرنا تاکيد کرد:ما نبايد به شعارهای عده ای محدود تحت عنوان استقلال آزادی جمهوری ايرانی توجه کنيم اصل و ملاک ما خواست اکثريت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اکثريت ملت ايران در چارچوب قانون اساسی و در راستای حفظ و پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارند.
وی گفت: کسانی که چنين شعارهايی را مطرح می کنند يا ديندار نيستند ويا اعتقادی به اسلام و مبانی دينی ما ندارند.
طالقانی گفت: ۹۸ درصد ملت ايران به جمهوری اسلامی رای دادند اما بايد نخبگان و کارشناسان با کنکاش و بررسی دريابند که چرا بايد همين عده خاص و اقليت چنين حرفهای نامتعارفی را بيان کنند بايد مسئولان و دانشگاهيان جدا از غلط بودن چنين شعارهايی علت را شناسايی کنند؛ در يک جامعه پويا بايد همه زوايای يک مسئله مورد بررسی قرار بگيرد.
طالقانی در خصوص احتمال عدم حمايت هاشمی رفسنجانی از مير حسين موسوی و جريان سبز گفت: من به چنين قضيه ای اعتقاد ندارم هاشمی رفسنجانی يک سياست مدار کهنه کار است و هميشه می داند که چه تصميمی اتخاذ کند.
وی در خصوص حضور ۴۰ ميليون ايرانی در پای صندوق های رای نيز گفت: اين حضور نشان داد که ملت ايران اول به اصل نظام و جمهوری اسلامی رای دادند و بعد نسبت به تعيين سرنوشت خود و اصلاح امور پافشاری می کنند.
طالقانی در پايان خاطر نشان کرد:اميدوارم با اتخاد خط مشی صحيح و منطقی شاهد مستولی شدن آرامش و وحدت در فضای جامعه باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016