چهارشنبه 6 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سولانا امروز با مقام‌های ايرانی درباره توافق‌نامه وين گفت‌وگو می‌کند، ايلنا

مسئول سياست‌خارجی اتحاديه اروپا در پايان نشست وزرای خارجه ۲۷ کشور عضو اين اتحاديه به خبرنگاران گفت: «صبح چهارشنبه گفت‌وگويی تلفنی با مقام‌های ايرانی درباره تکميل غنی‌سازی اورانيوم اين کشور در خارج خواهم داشت.»


ايلنا: مسئول سياست‌خارجی اتحاديه اروپا اعلام کرد که چهارشنبه ‌ـ‌امروزـ طی تماسی تلفنی با مقام‌های ايران درباره تکميل غنی‌سازی اورانيوم اين کشور در خارج گفت‌وگو خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از ترندنيوز، «خاوير سولانا» در پايان ديدار وزرای امور خارجه ۲۷ کشور اتحاديه اروپا به خبرنگاران گفت: «صبح چهارشنبه گفت‌وگويی تلفنی با مقام‌های ايرانی خواهم داشت.»
بنا بر اين گزارش، يکی از منابع آگاه سه‌شنبه اعلام کرد که ايران طی ۴۸ ساعت آينده پاسخ خود که شامل تعديل مهمی درپاسخ به پيشنهادهای آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و پيش‌نويس توافق‌نامه سوخت راکتور اتمی تحقيقاتی تهران است را به آژانس ارائه خواهد کرد.
اين منبع آگاه به پايگاه خبری «العالم» گفت: «در پاسخ تهران با چارچوب کلی توافق‌نامه سوخت راکتور اتمی تهران موافقت می‌شود، اما تهران در عين‌حال خواستار تغييراتی مهم در اين طرح است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016