شنبه 9 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آنفلوانزا ۶ مدرسه در آمل را تعطيل کرد، ايلنا

مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل از تعطيل شدن شش مدرسه به دليل شيوع آنفلوآنزای نوع A خبر داد.


ايلنا: مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: بيش از ۲۵ تا ۳۵ درصد دانش‌آموزان اين مدارس که در مقاطع ابتدايی، راهنمايی و متوسطه بودند با تشخيص مدير و مربی بهداشتی مدارس تعطيل شد.
اکبر لطفی افزود: در گزارش مديران و مسئولان مدارس به آموزش و پرورش شهرستان، سرماخوردگی شديد، سردرد و ضعف ناشی از بيماری آنفلوآنزا آمده بود.مديران مدارس موظفند در صورت ابتلای ۱۵درصد از دانش‌آموزان به هر نوع بيماری نوظهور درباره آنفلوآنزای نوع Aکلاس را تعطيل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل با بيان اينکه در اين باره با معاونت بهداشتی درمانی شبکه بهداشتی درمان آمل هم برای کنترل و رسيدگی به سلامت دانش‌آموزان هماهنگی شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان بهداشتی شهرستان هم بازديدهای مستمری از مدارس داشته باشند.
وی تصريح کرد: خوشبختانه در همايش‌ها و جلسه‌ها اداره با مديران مدارس دغدغه‌های بهداشتی در مدارس مورد تاکيد قرار گرفته است.
مدير آموزش و پرورش آمل گفت: هم اکنون کميته بحران آنفلوآنزای ‌نوع A در اين اداره تشکيل شده و در آن معاونت‌های مختلف اداره حضور دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016