جمعه 22 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرايط وخيم عبدالله مومنی در بازداشتگاه، جرس

عبدالله مومنی به رغم درد کليه و بيماری قلبی از ۱۴۴ روز پيش دربند کودتاگران است

شبکه جنبش راه سبز(جرس):درد کليه و ناراحتی قلبی عبدالله مومنی، سخنگوی سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکيم وحدت) در زندان افزايش يافته و او را در شرايط بسيار بد و وخيم جسمی و روحی قرار داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاطمه آدينه وند، همسر عبدالله مومنی با نگرانی وضعيت جسمی همسرش وخيم اعلام کرد و به کانون زنان ايران گفت که"عبدالله مومنی سابقه سنگ کليه داشته است و در حال حاضر به خاطر در دسترس نبودن دستشويی و استفاده نامنظم از دستشويی موجب افزايش درد کليه اش شده و ناراحتی قلبی اش نيز او را بسيار در شرايط بد جسمی و روحی قرار داده است."

به گفته آدينه وند، عبدالله مومنی اجازه تماس تلفنی با خانواده اش را ندارد.همسر سخنگوی دربند سازمان دانش اموختگان گفت"بيش از يک ماه است که فرزندانش در انتظار صحبت تلفنی با پدرشان هستند و اين شرايط برای من و فرزندان بساير سخت است و روحيه مان را از دست داده ايم."

عبدالله مومنی نيمه شب ۱ تير ۱۳۸۸ در ساختمان ستاد شهروند آزاد در ميدان ونک تهران از سوی نيروهای امنيتی حامی کودتای انتخاباتی بازداشت شد. او و سازمان ادوار تحکيم در اين انتخابات از حاميان کانديداتوری مهدی کروبی بودند.عبدالله مومنی در حال حاضر در سلول های چند نفره همچنان در بازداشت است و بنا به گفته همسرش خبری از پرونده عبدالله مومنی نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016