شنبه 23 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيفرخواست و اتهامات امام جمعه موقت قم، ميزان نيوز

ميزان: در جريان محاکمه اصلاح طلبان معترض به نتايج اعلام شده برای انتخابات تعجيل بازجوها برای گردآوری اسناد و مدارک عليه بازداشت شدگان نتايج بعضاَ مضحکی را به دنبال داشته است.
از جمله شنيده می شود برخی بيانات انتقادی امام جمعه قم در مورد وضعيت بد اقتصادی مردم و مشکلات ناشی از گرانی و تورم به دليل تشابه اسمی به پای يکی از نمايندگان سابق مجلس ششم نوشته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گويا دليل اين مساله بی اطلاعی کارشناسان امنيتی از احتمال حضور دو فرد همنام در صحنه اجتماعی-سياسی کشور بوده و به همين دليل با جستجوی اينترنتی کليه اظهار نظرها با يک اسم خاص را به اين نماينده بازداشت شده نسبت داده اند و خواستار پاسخگويی وی به موارد اتهامی شده اند.
اين نماينده نيز ابتدا از انتساب اخبار ياد شده به خود متعجب شده بوده و پس از جدل با بازجويان متوجه می شود که برخی سخنانی که در تريبون نماز جمعه قم بيان شده و از صدا و سيما نيز پخش گرديده از نظر بازجويان مصداق نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومی محسوب می شود و بر اثر تشابه اسمی اين سخنان به پای وی نوشته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016