سه شنبه 26 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی دوباره به سلول انفرادی منتقل شد!

براساس خبرهای دريافتی از بند ۳۵۰ اوين بهمن احمدی امويی ، روزنامه نگار ديشب دوباره به سلول انفرادی منتقل شد.

وی پيش از اين نيز شصت و پنج روز در بند ۲۰۹ اوين در سلول انفرادی بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از انتقال بهمن احمدی امويی به سلول انفرادی تمامی تماس های تلفنی زندانيان بند ۳۵۰ با خانواده هايشان قطع شده است.

گفته می شود علت انتقال احمدی امويی و قطع تلفن های بند ۳۵۰ به خاطر اعتراض شب گذشته زندانيان حوادث پس از انتخابات در اين بند به شرايط نامناسب رفاهی و بهداشتی اين بند بوده است.

جمعی از خانواده های زندانيان سياسی نيز ديروز در نامه ای به دادستان تهران نسبت به وضع نامناسب بند ۳۵۰ زندان اوين که تعدادی از زندانيان حوادث پس از انتخابات در آن نگه داری می شوند ،اعتراض کرده بودند.

در بخشی از اين نامه آمده است:
بيش از پنج ماه از بازداشت عزيزان ما در حوادث پس از انتخابات ما می گذرد اما هنوز وضعيت بسياری از آنان نامشخص و مبهم است.تعدادی از آنها به تازگی به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شده اند. اين بند از امکانات بهداشتی و رفاهی بسيار اندکی برخوردار است . ما به شدت نگران سلامت عزيزان خود هستيم، چرا که علی رغم ابتلای اکثر زندانيان به آنفولانزا و سرما خوردگی شديد، وسايل گرمايی مناسب در اين بند موجود نيست و دارو و درمان به موقع در اختيارشان قرار نمی گيرد. بهداری زندان اوين نيز رسيدگی های لازم را جهت سلامت عزيزان ما انجام نمی دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016