چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگستری تهران صدور نامه آزادی احمد زيدآبادی را تکذيب کرد، فارس

خبرگزاری فارس: دادگستری کل استان تهران ادعاهايی درباره صدور نامه آزادی زيدآبادی و قاضی تخلف‌کننده در پرونده تجاوز به دو زن جوان در قيام‌دشت را تکذيب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، اين دادگستری با صدور اطلاعيه‌ای انتشار خبری در مورد آزادی احمد زيدآبادی را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اطلاعيه آمده است: به دنبال درج خبری در يکی از سايت‌های اينترنتی مبنی بر "صدور سه باره نامه آزادی زيد آبادی توسط قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران و استنکاف زندان از اجرای آن " به نقل از همسر زيد آبادی، حسب بررسی‌های به عمل آمده و استعلام مراتب از مرجع قضايی مربوطه خبر مزبور به همراه موارد مندرج در آن صحت نداشته و تکذيب می‌شود.
همچنين به دنبال درج خبری در يکی از سايت‌های اينترنتی مبنی بر اينکه قاضی تخلف‌کننده در پرونده تجاوز به دو زن جوان در قيام‌دشت فقط مواخذه شده است؛ حسب بررسی‌های به عمل آمده و استعلام از مراجع قضايی ذيربط و قطع‌نظر از اينکه پرونده با صدور قرار عدم صلاحيت جهت رسيدگی و صدور حکم مقتضی به دادگاه کيفری استان تهران ارسال شده است لذا خبر مزبور صحت نداشته و تکذيب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016