شنبه 30 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری دادگاه بازداشت شدگان روز ۱۳ آبان در شيراز؛ ۱۸ دانشجوی شيراز در بازداشت، اميرکبير

پس از سه بار به تعويق افتادن دادگاه دانشجويان دانشگاه شيراز بازداشت شده در روز ۱۳ آبان، اين دادگاه در شعبه ۲ دادگاه انقلاب شيراز برگزار شد.

به گزارش خبرنامه اميرکبير با ارجاع پرونده ۴ تن از اين افراد به شعبه ۱۴ دادسرای دادگاه انقلاب، صدور حکم نهايی در مورد بازداشت شدگان به ۱۸ آذر ماه موکول شد. اين دانشجويان تا صدور حکم نهايی بايد در زندان عادل آباد شيراز در بازداشت بمانند و تا صدور حکم ممنوع الملاقات هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيشتر دادستان شيراز اعلام کرده بود اين دانشجويان تا پس از ۱۶ آذر در بازداشت خواهند بود.

بنايی، جلالی، سعيد رضايی، زاهدی، ظهوريان، عارف، پورفتحی، طاهری، صفرپور و پورسلطان از جمله دانشجويانی هستند که در زندان عادل آباد در بازداشت هستند. به همراه اين دانشجويان دکتر مسيح الله حقيقت جو نيز در زندان به سر می برد. دکتر حقيقت جو که دو دکترای تغذيه و گياه پزشکی از آلمان دارد متهم شده است که در روز ۱۳ آبان ماه با نصب ۳۰ متر پارچه سبز روی ديوار استانداری فارس اقدام به سخنرانی عليه نظام نموده است.

علی صالح پور، کاظم رضايی، يحيی طاووسی، ندا اسکندری، خديجه قهرمانی، نظری، شيروانی و باقری از ديگر دانشجويان دانشگاه شيراز نيز در زندان اطلاعات شيراز (پلاک ۱۰۰) در بازداشت به سر می برند.

از وضعيت اين دانشجويان اطلاع دقيقی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016