جمعه 6 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمريکا: اتهامات عليه کيان تاجبخش بی‌اساس است و او بايد آزاد شود، راديو بين المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - کاخ سفيد واشنگتن ضمن ابراز تأسف از اتهامات جديد طرح شده عليه کيان تاجبخش، جامعه شناس ايرانی-آمريکايی، بار ديگر خواستار آزادی وی شد.

کاخ سفيد آمريکا با انتشار بيانيه ای نگرانی بسيار اين کشور را از اخبار مربوط به اتهامات جديد عليه کيان تاجبخش اعلام کرده که از جمله دستگيرشدگان رويدادهای پس از انتخابات اخير رياست جمهوری ايران است و ماه گذشته از سوی دادگاه انقلاب تهران به پانزده سال زندان محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نشريه آمريکايی نيويورک تايمز به نقل از خانوادۀ کيان تاجبخش نوشته است که اين جامعه شناس ايرانی-آمريکايی دوشنبه گذشته مجدداً متهم به جاسوسی شد، با اين تفاوت که اينبار او را به جاسوسی به نفع بنياد جورج سوروس متهم کرده اند.

سخنگوی رئيس جمهوری آمريکا گفته است که اتهامات آقای تاجبخش بی اساس است و نخستين محکوميت او جنجال برانگيز بوده است.

کاخ سفيد در ادامه بيانيه خود افزوده است که حکومت ايران نمی تواند با نقض حقوق اساسی و زندانی کردن افراد بی گناه احترام جامعۀ جهانی را به دست آورد.

دولت آمريکا خواستار آزادی آقای تاجبخش شده و از حکومت تهران خواسته است که حقوق ساکنان اين سرزمين را محترم شمارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016