شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به قطعنامه: لزومی به اجرای تعهدات حداکثری در قبال آژانس نمی‌بينيم اما عضو آژانس می‌مانيم، مهر

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ايران صدور قطعنامه شورای حکام نسبت به برنامه صلح آميز هسته ای ايران عليرغم مخالفت کشورهای عضو عدم تعهد را رويکردی شکلی ، نمايشی و با هدف اعمال فشار به جمهوری اسلامی دانست و اين گونه رفتارها را بی نتيجه خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، رامين مهمانپرست در تبيين موضع جمهوری اسلامی ايران در قبال اين گونه قطعنامه ها اظهار داشت: در شرايطی که ماهيت برنامه هسته ای جمهوری اسلامی به عنوان عضو متعهد آژانس بارها راستی آزمايی شده و عاری بودن از انحراف به سمت اهداف نظامی توسط بازرسان آژانس اثبات و گواهی گرديده است، اين قطعنامه صحنه آزمايشی برای کشورهای مستقل و غير متعهد بوده که چگونه با حساسيت بيشتری در جهت تامين حقوق خويش گام بردارند.

وی افزود: در صورتی که حقوق اساسی ما بر اساس پادمان آژانس و به عنوان عضو ان پی تی تامين نگردد، لزومی به اجرای تعهدات حداکثری در قبال آژانس نمی بينيم هر چند عضويت ما در آژانس تداوم خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016