یکشنبه 8 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد صادقی، پس از ۲۷ روز موفق به ملاقات با خانواده اش شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - صبح امروز خانواده محمد صادقی در حالی که در هفته‌های گذشته اجازه ملاقات با او را نيافته بودند، با همراه داشتن نامه‌ای از سوی دادستانی به زندان اوين مراجعه کردند و به آن‌ها اجازه ملاقات با فرزندشان داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده صادقی، روحيه وی را خوب توصيف کرده‌اند. صادقی در اين ملاقات گفته است که بازجويی‌ها از وی اتمام يافته، با اين حال مشخص نيست که تا چه زمانی در بازداشت موقت باقی بماند. قرار بازداشت صادره شده برای اين عضو شورای مرکزی سازمان ادوار،‌دو ماه است، با اين وجود، بازپرس شعبه ۷ بازپرسی ويژه امنيت، اظهار اميدواری کرده که با پايان يافتن تحقيقات مقدماتی، امکان تبديل قرار برای وی فراهم شود.

همچنين حسن اسدی، ديگر عضو شورای مرکزی سازمان ادوار نيز امروز توانست برای دومين بار با خانواده‌اش ملاقات کند. حال عمومی وی نيز در اين ملاقات خوب بوده و از روحيه مناسبی برخوردار بوده است.

محمد صادقی و حسن اسدی، غروب ۱۲ آبان ماه در منازلشان در تهران بازداشت شدند. آن‌ها پيش‌تر نير بارها از سوی نهادهای امنيتی مورد تهديد قرار گرفته بودند. ‌ از وضعيت سلمان سيما، عضو شورای سياست‌گذاری سازمان دانش‌آموختگان ايران که روز ۲۳ آبان ماه بازداشت شده، همچنان اطلاعی در دست نيست. وی در اين مدت از حق تماس تلفنی با خانواده‌اش نيز محروم بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016