جمعه 13 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو سخنرانی آرمين و شکوری‌راد در دانشگاه هنر، موج سبز آزادی

سخنرانی محسن آرمين و علی شکوری‌راد در برنامه روز ۱۶ آذر دانشگاه هنر لغو شد.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از فعالان دانشجويی، معاونت دانشجويی دانشگاه هنر پس از آنکه هفته پيش طی جلساتی که با کانون‌های دانشگاه داشته و متعاقب آن مجوز برگزاری برنامه‌های مختلف را برای مراسم روز ۱۶ آذر در دانشگاه صادر نموده بود‌، اين هفته و پس از مشخص شدن حضور مهمانانی نظير دکتر محسن آرمين و علی شکوری راد به منظور بحث و گفتگو پيرامون مسائل فرهنگی، مجوز برنامه‌ها و نيز جلسه سخنرانی دکتر آرمين و شکوری‌راد را لغو نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين مجوز حضور اين افراد از سوی معاونت دانشجويی دانشگاه صادر و پيرو همين مجوز هماهنگی‌های لازم از سوی دانشجويان با سخنرانان انجام گرفته بود. در عين حال دليل قانع کننده‌ای از سوی مسئولين دانشگاه جهت لغو ناگهانی برنامه‌های تعيين شده به دانشجويان ارائه نشده و در پاسخ به سوالات دانشجويان تنها به گفتن اين جمله که «دستور از بالا صادر شده است» اکتفا نموده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016