یکشنبه 15 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به سبب دادن رأی مخالف به قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، مالزی نماینده خود را فراخواند!، رادیو فردا

پس از آن که نماینده مالزی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به قطعنامه این شورا علیه ایران رأی مخالف داد، دولت مالزی وی را به کوالالامپور فراخواند.

وزارت خارجه مالزی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است که به نماینده خود در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دستور داده است برای مشورت به کوالالامپور بازگردد زیرا « رأی او در شورای حکام مطابق رویه‌های دولت» نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در رای‌گیری روز ششم آذرماه امسال، از ۳۵ کشور عضو شورای حکام آژانس سه کشور مالزی، ونزوئلا و کوبا به قطعنامه این شورا که ایران را به دلیل پنهانکاری در برنامه‌ هسته‌ای خود محکوم کرده است، رأی مخالف داده بودند.

این قطعنامه، از دولت ایران خواسته است که ساخت تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم در نزدیکی قم را، که وجود آن به تازگی افشا شده، بی درنگ متوقف کند و ضمن روشن ساختن انگیزه واقعی از ساخت چنین تأسیساتی، اطمینان دهد که تأسیسات یا برنامه پنهانی دیگری در کشور ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016