سه شنبه 17 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لباس‌شخصی‌ها مانع خروج ميرحسين موسوی از فرهنگستان هنر شدند، کلمه

اين جمع موتور سوار که حدود ۳۰ -۴۰ نفر هستند از بعد از ظهر روز گذشته در اطراف فرهنگستان هنر حضور دارند. امروز زمانی که لباس شخصی های موتور سوار با تجمع مانع از خروج ماشين مهندس موسوی از پارکينگ فرهنگستان شدند، نخست وزير محبوب امام از ماشين پياده شد و بدون توجه به درخواست محافظان به سمت موتور سواران حرکت و بين آنها حاضر شد.اين اتفاق در حالی رخ داد که موتور سواران عليه نخست وزير محبوب امام شعار سر داده بودند.


کلمه: لباس شخصی های موتور سوار با تجمع در مقابل فرهنگستان هنر قصد داشتند مانع از خروج مهندس موسوی از دفتر کارش شوند.

به گزارش خبرنگار کلمه صبح امروز زمانيکه مير حسين موسوی سوار بر ماشين قصد خروج از فرهنگستان هنر(دفتر محل کارش) را داشت با تجمع تعدادی لباس شخصی موتور سوار مواجه شد که راه را برايشان مسدود کرده بودند.

اين جمع موتور سوار که حدود ۳۰ -۴۰ نفر هستند از بعد از ظهر گذشته در اطراف فرهنگستان هنر حضور دارند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز زمانی که لباس شخصی های موتور سوار با تجمع مانع از خروج ماشين مهندس موسوی از پارکينگ فرهنگستان شدند نخست وزير محبوب امام از ماشين پياده شد و به سمت موتور سواران حرکت کرد.

اين اتفاق در حالی رخ داد که موتور سواران عليه نخست وزير محبوب امام شعار سر داده بودند.

مير حسين موسوی که از تکرار اين اتفاق ناراحت شده بود با حرکت به سمت لباس شخص ها در ميان آنها حاضر شد وخطاب به آنها گفت: شما مامور هستيد.ماموريت خود را انجام دهيد. من را بکشيد، بزنيد، تهديد کنيد.

اين اظهارات نخست وزير محبوب امام موجب انفعال لباس شخصی ها و پراکندگی آنها شد.

خبرنگار” کلمه” بدون آنکه خود را معرفی کند به صورت يک فرد عادی به يکی از اين موتور سواران نزديک شد و علت اين کارشان را جويا شد که اين فرد گفت:ما مامور هستيم که جلوی تردد موسوی را بگيريم.

در حالی که موتورسواران همچنان در اطراف فرهنگستان حضور داشته و به صورت پراکنده مانور می دادند محافظان نخست وزير محبوب امام با اصرار، ايشان را به داخل فرهنگستان بر گرداندند.

پيش از اين در روز ۱۳ آبان نيز زمانيکه مهندس موسوی قصد خروج از فرهنگستان و حضور در راهپيمايی آن روز را داشت عده ای با تجمع در مقابل پارکينگ فرهنگستان راه را بر ايشان بسته و اجازه خروج ندادند.

لازم به ذکر است روز گذشته نيز عده ای که خود را خواهران بسيجی معرفی کرده بودن به تعقيب دکتر زهرا رهنورد در دانشگاه تهران پرداختند که در نهايت زمانيکه حراست دانشگاه در حال بيرون بردن خانم رهنورد از دانشگاه بود با تعقيب خودرو حراست دانشگاه در ميانه خيابان وصال گاز فلفل را از فاصله ۲۰ تا ۲۵ سانتی بر صورت رهنورد پاشيدند که منجر به تنگی نفس و نابينايی موقتش شد. در آن لحظه اهالی و مغازه دارهای اطراف هرکدام به نحوی نسبت به نجات او اقدام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016