سه شنبه 17 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه مهدی کروبی به ضرغامی، رئيس صداوسيما

برادر عزيز جناب آقای مهندس ضرغامی
رياست محترم سازمان صدا و سيما
به تلاش های شخص جناب عالی در سازمان متبوع خود احترام می گذارم اما متاسفانه برخی از مجموعه های خبری اين سازمان اقدام به تفرقه پراکنی و توهين مسلم و مبرز به بنيان گذار انقلاب اسلامی ايران و خدمت گذاران سی ساله آن کرده و می کنند. آخرين نمونه تاسف بار آن انتشار فيلم هايی از وقايع ۱۶ آذر بود. در برنامه خبری ۲۰:۳۰ قلب واقعيت شد و برای اولين بار تصاويری از تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد که حاکی از پاره شدن پوسترهای امام خمينی رهبر انقلاب اسلامی ايران که مورد احترام مردم است ، بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در کنار اين تصاوير، متاسفانه تصاوير مونتاژ شده ای از دانشجويان معترض نشان داده شد که اين گونه استنباط می شد عکس های بينانگذار انقلاب توسط اين دانشجويان پاره و مورد تعرض قرار گرفته است. به نظر می رسد برخی عامدانه به دنبال بد نام کردن اعتراضات واقعی و حقيقی مردم که پس از انتخابات رياست جمهوری آغاز شده است، می باشند و درصدد هستند راه را برای جريانات افراطی که جز به قانون شکنی و سرکوب مردم نمی انديشند، باز کنند.
از شخص جناب عالی درايت بيشتری انتظار می رود. آيا می دانيد به دست خود تبر به تنه چه درختی می زنيد؟ صدا و سيما بايد مظهر نماد ملی و وحدت اسلامی باشد و از ورود به تنازعات سياسی بپرهيزد اما متاسفانه مجموعه ای در اين سازمان شکل گرفته است که بر اين اعتقاد است با هزينه کردن نام و اعتبار امام، سرکوب مردم را توجيه نمايد. لذا انتظار می رود رياست اين سازمان با ذکاوت بيشتری مانع از تکرار اين نوع برنامه ها شود.

مهدی کروبی
۱۷/۰۹/۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016