چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد دانشجويان بازداشتی کُرد در روزهای اخير به ۱۵ نفر رسيد، اميرکبير

در حالی که تا کنون از وضعيت دانشجويان احمد اسماعيلی، آمانج رحيمی، عبدالله عارفی، پخشان عزيزی، ليلا محمدی، سروه ويسی، هژار يوسفی که به دنبال تحصن اعتراضی ۲۵ آبان ماه دانشجويان کرد دانشگاه تهراندر اعتراض به حکم اعدام احسان فتاحيان دستگير شدند، تعدادی ديگر از دانشجويان کرد نيز در روزهای اخير بازداشت شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير امجد کردنژاد، ناصراحمدی و عباس کاکايی از دانشجويان دانشگاه تهران پس از دريافت حکمی از سوی دادگاه انقلاب به دادگاه مراجعه نموده و بازداشت شده اند و تا لحظه ی ارسال خبر اطلاعی از وضعيت آنها در دست نيست.

از سوی ديگر ادريس مولودی اهل شهرستان بانه دانشجوی دانشگاه علامه طباطبايی نيز چند روز قبل در خانه شخصی بازداشت شده است. همچنين دو تن ديگر از دانشجويان کرد دانشگاه تهران با نام های عليرضا مرادی و سجاد مرادی نيز بازداشت شده اند.

در روز ۱۶ آذر نيز دکتر فرزاد کلبعلی دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه تهران پس از خروج از دانشگاه بعد از اتمام تحصن دانشجويان بازداشت شد.

همچنين سهراب کريمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سياسی دانشگاه آزاد تهران مرکز نيز در شهرستان قروه به هنگام سفر به تهران بازداشت شد.

با بازداشت اين دانشجويان تعداد دانشجويان بازداشتی کرد در روزهای اخير به ۱۵ نفر رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016