چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: نهايی شدن مکان‌يابی پنج سايت هسته‌ای، ايلنا

* برخی‌ها مانند انگليس و همچنين رژيم صهيونيستی به دنبال سر و صدا هستند و ريل‌های عوضی در مسير ما می‌اندازند و فکر می‌کنند می‌توانند به نان و نوايی برسند در حالی که در سی سال گذشته هر روز شخصيت آنها زير سؤال رفته است.


ايلنا: رئيس جمهور با اشاره به اينکه مکان‌يابی پنج سايت هسته‌ای نهايی شده است،گفت:۵ سايت ديگر نيز در دست مطالعه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمود احمدی‌نژاد در حاشيه جلسه هیأت دولت با اشاره به جوسازی‌های برخی رسانه‌ها درباره خبر ايجاد ده سايت هسته‌ای افزود: تصميمات ما مشخص است و امتحان آن نيز سخت نيست و هر حرفی زده‌ايم عمل کرده‌ايم.
وی افزود: آن خبری که اعلام کرديم برای تقابل با تصميم شورای حکام نبود و از ماه‌های قبل، سازمان انرژی اتمی را مسئول کرده بوديم که برای مکان‌يابی چندين سايت اقدام کند و حتی اخيراً درباره تأخير در اين کار از آنها سؤال کرديم که گفتند در حال مطالعه هستند.
احمدی‌نژاد با اشاره به اينکه موضع و موضوع هسته‌ای ما کاملاً روشن است،گفت: موضوع هسته‌ای ما دو سال پيش حل شده است، اما برخی کشورها مايلند بحث‌هايی را ادامه دهند.
رئيس‌جمهور گفت: کشورهايی مانند ترکيه ، برزيل ، آفريقای جنوبی و کشورهای متعدد ديگری از مواضع ايران به طور کامل حمايت کرده‌اند،چرا که حق با ماست و تلاش می‌کنند ديگران را بر سر راه آورند.
احمدی‌نژاد با اشاره به اينکه اهل منطق هستيم و گفت‌وگوهای بر اساس منطق را منتهی به نتيجه می‌دانيم ،ادامه داد: از جر و‌بحث و تندگويی استقبال نمی‌کنيم و به دنبال حرکت در مسير قانون هستيم و آماده‌ايم درباره مسائل جهانی گفت وگو کنيم،اما متأسفانه مناسبات دنيا بر اساس منطق صورت نمی‌گيرد.
ويتاکيد کرد: برخی‌ها مانند انگليس و همچنين رژيم صهيونيستی به دنبال سر و صدا هستند و ريل‌های عوضی در مسير ما می‌اندازند و فکر می‌کنند می‌توانند به نان و نوايی برسند در حالی که در سی سال گذشته هر روز شخصيت آنها زير سؤال رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016