جمعه 20 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری مامور ساواک در کانادا، خبر

مقامات مهاجرت کانادا يک مامور سابق سازمان اطلاعات و امنيت ايران، موسوم به ساواک را که قصد داشت با هويت جعلی وارد کانادا شود دستگير کرده اند.

به نقل از پايگاه اينترنتی نشنال پست هيئت پناهندگی و مهاجرت کانادا موسوم به آی. آر بی روز پنجشنبه با اعلام اينکه اين مرد ايرانی مامور سابق سازمان مخوف ساواک بوده است دستور بازداشت وی را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين پايگاه اينترنتی نام اين ايرانی را فاش نکرده و اعلام کرده است که آی آر بی اسم اين مامور سابق ساواک را از اطلاعيه ای که برای رسانه ها ارسال کرده حذف کرده است. اين فرد اعتراف کرده است در سال ۱۹۷۴ به عضويت سازمان اطلاعات و امنيت ايران در آمده و در شکنجه انقلابيون دست داشته است. با اين همه او چند روز بعد اظهارات خود را تکذيب کرده و گفته است آن موارد را در حال مستی گفته و اکنون آنها را قبول ندارد

با اين همه آی. آر بی بر اساس اسنادی که به دست آورده مطمئن شده است که وی مامور سابق ساواک بوده و از آنجا که در شکنجه و جنايت در حق بشريت دست داشته در بازداشت به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016