جمعه 20 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حوزه علميه قم در اعتراض به "هتک حرمت امام" شنبه تعطيل است، فارس

خبرگزاری فارس: دروس حوزه‌های علميه قم روز شنبه در اعتراض به هتک حرمت به ساحت امام خمينی(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامی تعطيل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طلاب حوزه‌ علميه قم فردا در اعتراض به هتک حرمت به ساحت امام راحل در جريانات ۱۶ آذر ضمن تعطيل کردن دروس حوزه‌های علميه، با برگزاری تجمعی در مدرسه فيضيه قم انزجار خود را از اين اقدام بی‌شرمانه اعلام می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش مرکز مديريت حوزه علميه قم نيز در اين ارتباط اطلاعيه‌ای به شرح زير صادر کرده است: در پی جسارت وقيحانه برخی آشوبگران وقايع اخير به ساحت مقدس بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی(ره) که قلب تمام‌ ارادتمندان آن عزيز را جريحه دار کرده است و خاطره اهانت و جسارت رژيم منحوس پهلوی در سال ۵۶ را در يادها تداعی می‌کند، استادان و فضلا و طلاب حوزه علميه قم که همواره از ابتدای نهضت امام عزيز تا به امروز پيشگام و پشتيبا‌ن اين انقلاب مقدس و الهی بوده‌اند، برای ابراز انزجار و تنفر از اقدامات گستاخانه اخير و اعلام حمايت از خلف صالح حضرت امام، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت‌الله خامنه‌ای و هشدار جدی به فتنه انگيزان و سرکردگان آشوب ها که چند ماه است به بهانه‌های واهی و به صورت هماهنگ با دشمنان قسم خورده ملت ايران، بنيان‌های کشور و نظام مقتدر و مظلوم اسلامی را نشانه گرفته‌اند، فردا شنبه در مدرسه فيضيه اجتماع خواهند کرد و به همين سبب درس‌های حوزه علميه قم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز شنبه تعطيل اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016