یکشنبه 29 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگذشت حضرت ایت الله العظمی منتظری

montazeri-passed-away.jpg

آیت الله منتظری از بزرگترین مراجع شیعه و یکی از منتقدان سرسخت رهبری آیت الله خامنه ای بر اثر مرگ طبیعی درگذشت.

آیت الله منتظری که در پی حوادث پس از انتخابات بشدت از محمود احمدی نژاد و برخوردهای صورت گرفته با معترضان انتقاد می کرد همواره از سوی نزدیکان به رهبری فعلی جمهوری اسلامی به عنوان شیخ ساده لوح معرفی می شد. وی که از زمان مبارزاتش با رژیم شاه به سرسختی و شجاعت شهره بود، در ماه های اخیر همواره مورد تقدیر معترضان به نتیجه انتخابات بود.

پیش بینی می شود تشیع جنازه وی که قرار است فردا ۹ صبح از مقابل بیتش در قم آغاز می شود، به صحنه تازه ای از قدرتنمایی مخالفان بدل شود. بسیاری از روحانیون بلندپایه امروز در بیت وی حاضر شده و به خانواده او تسلیت گفته اند.

بسیاری منتظرند تا ببینند از میان مخالفان دولت چه کسانی در این مراسم حاضر می شوند. از هم اکنون در میان سایت ها و وبلاگ های منتقدان گمانه زنی درباره احتمال حضور هاشمی رفسنجانی آغاز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

سحرگاه امروز یکشنبه 88/09/29 برابر با سوم محرم الحرام 1431 هجری قمری حضرت ایت الله العظمی منتظری دار فانی را وداع گفته و روح پاک و مطهر ایشان به سوی دیار باقی شتافت خداوند رحمان روح این بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام را غریق رحمت واسعه خویش گرداند.

حجت الاسلام احمد منتظري در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با تاييد خبر فوت آيت‌الله منتظري گفت: «‌شب گذشته آيت‌الله منتظري بر اثر بيماري درگذشت.»

آيات اميني، صانعي، شبيري زنجاني و گرامي هم اكنون در بيت آيت‌الله منتظري حضور دارند.

آيت الله حسينعلى منتظرى در سال 1301 خورشيدى (1340 هجرى قمرى -‏ ‏1922 ميلادى) در شهر نجف آباد در 24 كيلومترى غرب اصفهان به دنيا آمد و در سال 1320 براي ادامه تحصيل از اصفهان عازم قم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016