دوشنبه 30 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه انديشه ‌نو توقيف شد، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: روزنامه اصلاح‌طلب «انديشه نو» نيز به جمع ده‌ها نشريه توقيف شده پيوست.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نيوز»، برخی از اعضای هيات تحريريه اين روزنامه خبر دادند که صبح امروز هيات نظارت بر مطبوعات خبر توقيف انديشه‌نو را به مسئولان اين روزنامه داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه انديشه نو که در دوران انتخابات ارگان ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی بود، بعد از انتخابات همانند رويه قبل که ارگان حزب اسلامی کار بود به انتشار اخبار و گزارش‌هايی با رويکرد اصلاح‌طلبانه می‌پرداخت.

***

فارس: جزئيات توقيف روزنامه انديشه‌نو

روزنامه «انديشه نو» به علت تخلفات متعدد از مفاد قانون مطبوعات، در جلسه امروز ‌هيئت نظارت برمطبوعات توقيف شد.

روزنامه انديشه‌نو به علت تخلف از مفاد ماده ۶ قانون مطبوعات، به استناد تبصره ماده ۱۲ اين قانون توسط هيئت نظارت بر مطبوعات توقيف و مقرر شد‌ پرونده تخلفات اين نشريه به منظور رسيدگی به مراجع قضايی ارسال شود.

اين گزارش همچنين حاکی است ‌روزنامه انديشه‌نو علی‌رغم تذکرات متعدد هيئت نظارت بر مطبوعات و اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، بر ادامه تخلفات خود اصرار داشته و با زير سئوال بردن سياست‌های کلی نظام در حمايت از انسجام و اقتدار امت اسلامی و مستضعفين جهان و نيز تلاش مستمر برای تعميق اختلافات در بين مردم پس از انتخابات دهم رياست جمهوری ـ حتی پس از اعلام مواضع صريح مقامات و مراجع قانونی ـ از چارچوب رسالت مطبوعاتی خود خارج و از پايبندی به قوانين مطبوعات عدول کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016