یکشنبه 6 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در باره حوادث امروز يکشنبه تهران

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليک يا ابا اعبدالله الحسين عليه السلام

حماسه عاشوراي حسيني امسال با شکوهتر از سال گذشته در سراسر ميهن اسلامي مان برگزار شد و فرزندان ملت بزرگوار ايران در نيروي انتظامي نيز به همراه عزاداران حسيني در برگزاري هرچه باشکوهتر اين مراسم نهايت تلاش خود را نمودند.

متاسفانه معدودي از فتنه گران با برنامه ريزي قبلي و بر اساس هدايت و فراخوان رسانه هاي بيگانه و با حضور در برخي خيابانها و مسير هاي عزاداران حسيني با طرح شعار هاي انحرافي اقدام به اخلال در نظم عمومي نموده که بلافاصله فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ با حضور در صحنه واز طريق گفت وگو ، تلاش به برقراري نظم و آرامش و حفظ حرمت اين روز عزيز و تسهيل عزاداري مردم نمود که با هجوم و پرتاب اشياء از سوي فتنه گران ، تعدادي از ماموران نيروي انتظامي مجروح ومصدوم گرديدند.

درتداوم فتنه گري فتنه گران و تخريب اموال عمومي و شخصي مردم ، نيروي انتظامي با قاطعيت و بهره گيري از ابزار و تجهيزات ضد اغتشاش و با تاکيد بر عدم حمل و به کارگيري سلاح گرم به متفرق نمودن اغتشاشگران اقدام کرد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با کمال تاسف ، در اين اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکي جان باختند و تعدادي نيز مجروح شدندکه کارشناسان در صدد شناسايي عوامل مشکوک در اين حادثه مي باشند.

در پايان از حمايت و پشتيباني عزاداران حسيني از فرزندانشان در نيروي انتظامي که با حضور خود باعث خنثي نمودن اين فتنه گرديدند، کمال سپاسگزاري را داشته و از خداوند متعال براي آنان اجر و پاداش اخروي خواستاريم .

اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016