دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: تعدادی از مديران فتنه عميق در فضای سايبری، دستگير شدند

مدير مرکز بررسی جرايم سازمان يافته، از دستگيری تعدادی از مديران اصلی فتنه عميق در فضای سايبری خبر داده و جرم تک تک آنها را تشريح کرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، در سايت گرداب به نقل از صادقی مدير مرکز بررسی جرايم سازمان يافته، آمده است: جهت برقراری امنيت و حفظ شئونات اخلاقی جامعه در فضای مجازی ، ضمن برخورد قانونی و تذکر مجدد به افرادی که فعاليت آنان در اينترنت حاصلی جز دروغ، قانون شکنی، توهين و فحاشی به افراد (با سلايق سياسی مختلف) و جامعه نداشته است آنها را به رعايت اخلاق و انصاف در فضای مجازی دعوت می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صادقی خطاب به کاربران جامعه ی بزرگ مجازی کشور ادامه داده است: بر خود واجب می دانم از تمامی افرادی که از سراسر جهان در جريانات اخير اين مرکز را ياری نمودند و با ارائه گزارش تخلفات در جهت ساماندهی و سالم سازی فضای مجازی کشور سهيم بودند تشکر و قدردانی کنم.
به گفته مدير مرکز بررسی جرايم سازمان يافته، بررسی ساير زوايای اين فرايند شوم و ارتباط تعدادی از عوامل آن با شبکه های خارجی از مسائلی است که می بايست به طور کامل در پروژه ی بشر دوستانه گرداب موشکافی گردد.
صادقی افزوده است: آنچه باعث شد مصمم شوم تا با شما کاربران محترم جامعه ی بزرگ مجازی کشور صحبت کنم نکاتی است که متاسفانه در حوادث قبل و بعد از انتخابات از آن به عنوان فتنه عميق ياد می کنيم.
وی به وقايع پس از انتخابات از جمله تکرار دروغ بزرگ "تقلب در انتخابات" در سايت های داخلی و خارجی، پوشش غير واقعی خبری اغتشاشات و دعوت به تجمعات غيرقانونی توسط شبکه‌هايی چون B.B.C فارسی، VOA، راديو آزادی، راديو فردا و... توهين و فحاشی در سايت‌های سياسی و شبکه های اجتماعی اينترنتی که از بيرون کشور هدايت می‌شود همچون سايت گويانيوز, بی.بی.سی, روزآنلاين, يوتيوب, فيس بوک، تويتر و ... اشاره کرد.
صادقی همچنين دخالت آشکار بعضی از سياستمداران و دولتمردان غربی در امور داخلی ايران و دامن زدن به ناآرامی های موجود، حمله هکری به سايت های اطلاع رسانی و خبرگزاری های رسمی کشور، بيانيه نويسی و هتک حرمت به مسئولين و توده‌های مختلف مردم را به عنوان نکات ياد آوری پس از انتخابات برشمرده است.
وی سپس توضيح داده است: واقعيت اين است که غرب در مواجهه با ايران از يک استراتژی خطی و ساده پيروی نمی کند. استراتژی غرب بخصوص آمريکا و انگليس را می توان به مدلی چند وجهی تشبيه کرد که در مواردی برخی از وجوه آن با يگديگر متناقض هستند.
به گفته مدير مرکز بررسی جرايم سازمان يافته ، اخبار تکميلی در اين رابطه متعاقبا منتشر می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016