چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیام روزنامه نگاران دربند به مهندس موسوی

سایت تـا آزادی روزنامه نگاران زندانی - روزنامه نگاران زندانی جنبش سبز با صدور پیامی از داخل زندان اوین خطاب به مهندس میرحسین موسوی و خام دکتر زهرا رهنورد، شهادت خواهر زاده موسوی را به آنها تسلیت گفته اند.

جناب آقای موسوی

سرکار خانم رهنورد

روز عاشورای سال 88 بار دیگر شاهد حوادث تلخ و حزن آوری بود که منجر به کشته و مجروح شدن چند تن از همراهان جنبش سبز شد.

باخبر شدیم که یکی از نزدیکان گرامی شما نیز در کنار سایر آسب دیدگان این واقعه به شهادت رسیده است. ما فرزندان روزنامه نگار شما که اکنون در بند گرفتار شده و به صورت پراکنده تحولات و تلاش های دمکراسی خواهانه جنبش سبز را دنبال می کنیم، ضمن تسلیت به شما و سایر خانواده های داغدار این حوادث از شما تقاضا داریم تا با درایت و شجاعت خویش بار دیگر به صحنه بیایید و با هدایت مسیر خواسته های مردم راه را بر هرگونه خشونت ورزی مسدود کنید زیرا که امروز پرچم سبز ایران زمین می بایست با بهره گیری از تجربیات گذشته، مطالبات دمکراسی خواهانه و عدالت جویانه خود را در فرایند مدنی و استفاده از پتانسیل های مردمی دنبال کند.

بدون شک نقش شما در رهبری حرکت کنونی در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد شد.

روزنامه نگاران زندانی جنبش سبز



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016