چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمينه‌سازی برای دستگيری "مردمی" ميرحسين موسوی، آينده

‫در پاساژ مهستان بنرها و تابلونوشته های بسياری با اين مضامين که "مردم خود می‌خواهند نسبت به‬ ‫اقدام انقلابی‬ ‫در برخورد با سران فتنه بپردازند" در حال چاپ است. اين تابلوهای تبليغاتی برای تجمع فردا آماده می‌شود که شورای هماهنگی تبليغات اسلامی برای آن در ميدان انقلاب فراخوان داده است

‫برخی منابع خبری از پاساژ مهستان خبر می دهند بنرها و تابلونوشته های بسياری با اين مضامين که "مردم خود می‌خواهند نسبت به‬ ‫اقدام انقلابی‬ ‫در برخورد با سران فتنه بپردازند" در حال چاپ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "آينده" اين تابلوهای تبليغاتی قاعدتا برای تجمع فردا آماده می‌شود که شورای هماهنگی تبليغات اسلامی برای آن در ميدان انقلاب فراخوان داده است.

پاساژ مهستان از مراکز عمده توليد بنر و مقولات تبليغاتی، به ويژه مربوط به مداحان و هيئت های مشهور است.

در همين حال در برخی محافل ‫گفته شده فردا عده ای قصد دارند حرکت کرده و به صورت مردمی! اقدام به دستگيری ميرحسين موسوی نمايند.

سايت روزنامه نزديک به يکی از نهادها هم نوشت:" فردا پس از پايان تجمع بزرگ عاشوراييان در محکوميت حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا، تحصن مردمی در مقابل دفتر کار ميرحسين موسوی در خيابان کارگر شمالی مقابل پارک لاله آغاز خواهد شد و اين تحصن تا زمان برخورد قاطع قوه قضاييه با ميرحسين موسوی و مهدی کروبی و ساير فتنه گران ادامه خواهد داشت. "

اين فضاسازيها در حالی صورت می گيرد که همواره سران نظام بر عمل در چارچوب قانون تاکيد کرده‌اند و اقدامات عده‌ای خودسر و لباس شخصی در کوی دانشگاه، مجتمع سبحان و درگيريهای خيابانی که آخرين آنها منجر به کشته شدن دست کم ۷ تن در روز عاشورا شد، هزينه های زيادی به نظام و رهبری وارد کرده است.

همچنين در فضای ملتهب کنونی و عصبانيت معترضين از کشته شدن اين افراد، در صورت انجام چنين تلاشهايی، احتمال حضور هواداران موسوی در محل و بروز درگيريهای خشن نيز می رود که هوشياری مسوولان امنيتی و تدابير لازم برای جلوگيری از حادثه ای تازه را ضروری می سازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016