چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی صارمی، از قديمی‌ترين زندانيان سياسی محکوم به اعدام شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

AliSaremi.jpgروز سه شنبه ۸ دی ماه زندانی سياسی علی صارمی ۶۲ ساله پس از ۲۸ ماه بازداشت و بلاتکليفی بدليل شرکت در مراسم نوزدهمين سالگرد قتل عام زندانيان سياسی سال ۱۳۶۷ و بعد از چندين بار به تعويق انداختن دادگاه وی توسط صلواتی قاضی فرمايشی ولی فقيه روز گذشته از طريق پيک قوۀ قضائيه حکم اعدام را به او ابلاغ کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانی سياسی علی صارمی در ۱۴ شهريورماه ۱۳۸۶ پس از شرکت در مراسم نوزدهمين سالگرد قتل عام زندانيان سياسی با يورش مامورين وزارت اطلات به فرماندهی فردی با نام مستعار علوی از سر بازجويان و شکنجه گران بند ۲۰۹ دستگير و به سلولهای انفرادی زندان اوين منتقل شد. آقای صارمی بيش از ۷ ماه در بند ۲۰۹ بسر برد. پس از آن او را به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل کردند . در طی مدتی که دربند ۳۵۰ بود بارها مورد برخوردهای غير انسانی شکنجه گر معروم بند ۳۵۰ بزرگ نيا قرار گرفت و به دستور بازجويان وزارت اطلاعات و توسط بزرگ نيا به سلولهای انفرادی متقل گرديد.او همچنين از نارحتيهای متعدد جسمی رنج می برد و نياز مبرم به عمل جراحی دارد ولی هيچگاه او را مورد درمان قرار ندادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016