پنجشنبه 17 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس اداره محيط‎‌ زيست آستارا به دستور شهردار لوندويل با کمپرسی زير گرفته شد، ايلنا

رييس اداره محيط‌زيست برای مقابله با برداشت غيرقانونی شهرداری از شن و ماسه‌های منطقه از پليس کمک خواست که در اين هنگام خودروی حامل شن وماسه که قصد فرار از صحنه را داشت، به دستور شهردار با زيرگرفتن او از صحنه گريخت.


ايلنا: رييس اداره محيط زيست آستارا به دليل جلوگيری ازتخريب منابع طبيعی توسط يک دستگاه کمپرسی متعلق به شهرداری لوندويل مجروح وراهی بيمارستان شد.
به گزارش ايلنا ساسان اکبری‌پور در حالی که به شدت از ناحيه پا وقفسه سينه آسيب ديده است در گفت وگو با خبرنگار ايلنا در آستارا اظهار داشت: ماموران حفاظت محيط زيست آستارادر حين گشت‌زنی وکنترل حوزه استحفاظی خود با مشاهده ۳ دستگاه کمپرسی خاور ويک دستگاه لودر متعلق به شهرداری لوندويل که در حال بارگيری غيرقانونی وبدون مجوزاز دفتر فنی استانداری، در بستر رودخانه لوندويل بودند به آنان هشدار داده وخواهان خروج آنها شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ماموران اداره پس از مشاهده بی‌اعتنايی کارکنان شهرداری سريعا" موضوع را به من اطلاع داده وبنده باحضور در محل وبه کمک ماموران پاسگاه انتظامی از ادامه فعاليت غيرقانونی آنان جلوگيری کردم و از شهردار در خواست کردم تا از ادامه اين اقدام غيرقانونی جلوگيری کند اما او ضمن بر خورد نامناسب، دستور شروع مجدد فعاليت را به رانندگان کمپرسی داد و گفت که اين مساله هيچ ارتباطی به سازمان محيط زيست ندارد.
رييس اداره محيط زيست آستارا با اشاره به نحوه مصدوميتش اذعان داشت:برای جلوگيری از اقدام غيرقانونی شهردار لوندويل از ماموران پليس ۱۱۰ تقاضای کمک کردم که در اين هنگام يکی از خودروهای حامل شن وماسه که قصد فرار از صحنه را داشت، به دستور شهردار به راه افتاد، با من برخورد و من را به رودخانه پرتاب کرد و از صحنه گريخت. خدا به من رحم کرد که از مسير چرخ کاميون کنار رفتم.
بنابراين گزارش رييس اداره محيط‌زيست آستارا در اين حادثه از ناحيه مهره کمر دچار آسيب ديدگی شديد شده است.
پس از اين حادثه اداره کل حفاظت محيط زيست استان گيلان نيز، شکايت مستقلی را به رييس کل دادگستری گيلان تسليم کرده است. برابر اطلاعات رسيده از گيلان، هم اکنون راننده کاميون دستگير شده و برای شهردار لوندويل نيز حکم تعقيب صادر شده است.
تا لحظه ارسال خبر پيگيری‌های خبرنگار ايلنا برای مصاحبه با شهردار لوندويل و کسب دلايل وقوع اين اتفاق محقق نشد، به گفته همکاران او شهردار پس از اين حادثه در محل کار خود ديده نشده‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016