چهارشنبه 23 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری مطلق از وضعيت مهرداد رحيمی، فعال حقوق بشر و عضو ستاد کروبی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- پس از گذشت ۱۳ روز از بازداشت مهرداد رحيمی، عضو کميته گزارشگران حقوق بشر خانواده و دوستان وی همچنان در بی‌خبری مطلق از وی به سر می‌برند.

علی رحيمی برادر مهرداد با اعلام اين خبر نگرانی شديد خود از وضعيت روحی و جسمی وی را ابراز نمود. دوستان مهرداد نيز از بيماری وی در زمان بازداشت خبر داده بودند چرا که وی از حال مساعدی برخوردار نبوده و دچار علائم بالينی آنفلوآنز و ضعف عمومی بدن بوده است .خانواده رحيمی در چند روز گذشته اميدوار بودند با تماس کوهيار گودرزی و سعيد حائری، دو عضو ديگر کميته مهرداد رحيمی نيز با منزل تماس بگيرد که عدم تماس وی بر نگرانی آنان افزوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از دوستان نزديک مهرداد رحيمی درباره وضع جسمانی وی در زمان بازداشت گفت:‌ « :مهرداد در تماسی که ماموران وزارت اطلاعات جهت احضار ايشان داشته اند موضوع بيماری خود را مطرح کرد و تقاضای چند روز تاخير در مورد بازداشت و انتقال به اوين داشت، اما ماموران مذکور با تاکيد بر وجود بهداری در محل زندان از وی خواستند هرچه سريعتر خود را جهت انتقال به اوين به آن محل معرفی نمايد و مهرداد عليرغم نداشتن وضعيت مساعد جسمی خود را به محل مذکور معرفی نمود و به زندان اوين منتقل گرديد.»

ادامه بی خبری از اين عضو کميته گزارشگران حقوق بشر نگرانی ها در مورد سلامت روحی و جسمی وی را به دليل بيماری و فشارهای احتمالی افزايش داده است.

مهرداد رحيمی، ۲۷ ساله و فارغ التحصيل کارشناسی ارشد حقوق بين الملل است. وی در جريان انتخابات رياست جمهوری اخير قائم مقام کميته دفاع از حقوق شهروندی ستاد مرکزی مهدی کروبی بود. در تاريخ ۱۱ دی‌ماه، وی پس از احضار به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات به همراه پريسا کاکايی به محل مراجعه نمود و بازداشت گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016