پنجشنبه 1 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيدحسن احمديان، رييس کميته مردمی ستاد ميرحسين موسوی ناپديد شده است، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - بنابر گزارش‌های دريافتی سيد حسن احمديان، رييس کميته مردمی ستاد ميرحسين موسوی که از شهريورماه در بازداشت نيروهای امنيتی و در بند ۲۰۹ زندان اوين به سر می‌برد و به دليل تشديد ناراحتی کليوی قرار بود روز شنبه مورد عمل جراحی قرار گيرد، ناپديد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساعاتی پيش خانواده اين زندانی سياسی با اعلام اين خبر ابراز نمودند:‌ « متأسفانه مطلع شديم که صبح روز چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه آقای احمديان را از بند ۲۰۹ زندان اوين به مکان نامعلومی انتقال داده اند. بلافاصله و سراسيمه به زندان اوين رفتيم مأمور جلوی درب ورودی پس از تماس با بند ۲۰۹ اعلام نمود که ايشان همچنان در بند ۲۰۹ است.

امروز پنجشنبه که برای ملاقات رفتيم مأمورين زندان اعلام نمودند که ايشان در زندان نيست و در پاسخ به اينکه پس کجا است اعلام نمودند: "ما نميدانيم". قرار بود روز شنبه ايشان تحت عمل جراحی قرار گيرد.بی خبری مطلق از وضعيت وی موجب نگرانی ما نسبت به سلامتی ايشان شده است. ما به بيمارستانهای بقيه الله، خاتم الانبيا و آتيه مراجعه کرديم اما خبری از ايشان نبود.»

در چند روز گذشته به دليل تشديد بيماری کليوی سيد حسن احمديان در زندان اوين، وی جهت انجام آزمايش‌های لازم به بيمارستان آتيه منتقل شد و بنابه دستور پزشک قرار بود در روز شنبه ۳ بهمن‌ماه تحت عمل جراحی قرار گيرد. ناپديد شدن اين فعال سياسی در حالی که وی از وضعيت جسمانی مناسبی برخوردار نبوده است موجب نگرانی شديد بستگان و خانواده وی شده است.

سيد حسن احمديان رييس کميته مردمی ستاد ميرحسين موسوی در ۱۸ شهريور ماه با حمله ماموران وزارت اطلاعات به دفتر سازمان رهياب (ان جی او فعال در زمينه حل آسيب‌های اجتماعی) واقع در سيدخندان دستگير شد. بازپرس بيگی در جواب پيگيری‌های خانواده وی، همکاری احمديان با کميته حقيقت ياب را علت بازداشتش عنوان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016