دوشنبه 5 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزييات نامه خاتمی به رهبری به روايت "ايراندخت"، سحام نيوز

در ادامه اخبار ضد و نقيض درباره نامه سيدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب مجله هفتگی ايراندخت با تاييد اين نامه جزئياتی از محتوای آن را به نقل از يک نماينده مجلس منتشر کرده است.

بر اساس گزارش ايراندخت، خاتمی در نامه خود به مقام معظم رهبری عنوان کرده که جريان اصلاح‌طلب و ما، دولت موجود را به رسميت می‌شناسيم اما بايد جلوی تندروی‌ها را گرفت. تندروی هم در اين سو وجود دارد هم در آن سو.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخشی ديگر از نامه خاتمی آمده است: يک عده هستند که نمی‌خواهند کشور آرام باشد. افراط به نام حکومت و نظام سم مهلک است و حرکت در چارچوب قانون و منطق و محدود ساختن افراط و تفريط‌ها مشکل را حل کرده و جامعه را به سوی آرامش سوق خواهد داد.

بر اساس گزارش ايراندخت، خاتمی در نامه خود تاکيد کرده که بهتر است از هاشمی‌رفسنجانی بخواهيم جريان حکميت را رهبری کند. خاتمی به جريان اصلاحات و ريشه‌های خط امامی آن نيز اشاره و تصريح کرده که اين جريان قابل حذف نيست. او از همين زاويه خواستار آزادی زندانيان سياسی و گشودن فضای سياسی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016