سه شنبه 13 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيلوفر لاری‌پور، شاعر، ترانه‌سرا و خبرنگار نشريه چلچراغ، بازداشت شد، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: نيلوفر لاری‌پور شاعر، ترانه‌سرا و خبرنگار نشريه چلچراغ بازداشت شد.

خواهر نيلوفر لاری‌پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، با تاييد خبر بازداشت خواهرش، گفت:«شب گذشته ماموران با خواهرم در منزل حاضر شده و کيس کامپيوتر او و يکسری وسايلش را بردند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه برخورد ماموران بسيار محترمانه و خوب بود اظهار اميدواری کرد هر چه زودتر مشکل نيلوفر حل شده و به خانه برگردد.

يکی از همکاران لاری‌پور نيز در گفتگو با پارلمان‌نيوز، تاکيد کرد:« ساعت ۶:۳۰ دقيقه روز گذشته از وزارت اطلاعات با نيلوفر تماس گرفته شد و از او خواستند تا ساعت ۷ به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات برود.»

وی با بيان اينکه نيلوفر هيچ گونه فعاليت سياسی و جناحی و گروهی نداشته، تاکيد کرد:«نيلوفر به درخواست وزارت اطلاعات به مرکز مورد نظر مراجعه کرد اما علی‌رغم اينکه به او گفته بودند فقط قرار است چند سئوال پرسيده شود او بازداشت شد.»

وی در خصوص فعاليت‌های خبری لاری‌پور گفت:«ايشان مسئول صفحه ترانه‌های مجله هستند که بيشتر در مورد ترانه‌های مذهبی و ريشه آن در ايران باستان مطلب می‌نوشته است.»

وی تاکيد کرد:« نيلوفر هيچ گونه فعاليت سياسی و حزبی نداشته است.»

وی خاطر نشان کرد:« تنها فعاليت سياسی لاری پور مربوط به دوران انتخابات و تبليغات بوده که برای آقای موسوی تبليغ می‌کرد.»

به گزارش پارلمان‌نيوز، نام نيلوفر لاری‌پور در کارهای بسياری از خوانندگان مطرح کشورمان همچون مرحوم ناصر عبدالهی، شادمهر عقيلی، علی لهراسبی، مجيد اخشابی، مسعود خادم، سعيد شهروز، حميد خندان و ... به عنوان ترانه‌سرا ديده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016