یکشنبه 25 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش مامورين وزارت اطلاعات به خانواده نبوی در سمنان و قم و دستگيری تعدادی از آن‌ها، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

صبح روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه مامورين وزارت اطلاعات سمنان به فرماندهی عرفانی سربازجوی وزارت اطلاعات همراه با ۲ نفر ديگر به منزل سيد ظهور نبوی ۵۱ ساله در حالی که در خواب بسر می برد يورش بردند و او را دستگير و به سلولهای انفرادی زندان مرکزی سمنان منتقل کردند.آنها همچنين منزل اين خانواده را مورد بازرسی قرار دادند کامپيوتر و ساير وسائل شخصی آنها را با خود بردند.رفتار سربازجوی وزارت اطلاات خشن و غير انسانی بود. سربازجوی وزارت اطلاعات همسر آقای نبوی را مورد تهديد قرار داد و به او گفت : تو را هم دستگير خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ياد آوری است سيد ظهور نبوی از زندانيان سياسی دهۀ ۱۳۶۰ می باشد. او به دليل نوشتن سلسله مقالات خود در مجله سرزمين آريائی به ۴ سال زندان محکوم شد و و پس از ۲ سال و ۸ ماه در ۲۰ آبان ماه در اثر فشارهای بين المللی آزاد شد.

از طرفی ديگر مامورين وزارت اطلاعات روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه به منزل علی نبوی در شهر قم يورش بردند و همسر او را خانم مهری نبوی خانه دار و دارای يک فرزند دستگير و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات منتقل کردند. آقای علی نبوی پيش از اين دستگير و در بازداشت وزارت اطلاعات بسر می برد.

بازجويان وزارت اطلاعلات همچنين حداقل ۳ عضو ديگر اين خانواده را در سمنان به اداره اطلاعات سمنان احضار کردند و به مدت ۱۲ ساعت تحت بازجوئی و تهديدات خود قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016