دوشنبه 26 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: سپاه در تهران سلاح کشف کرد، يک نفر از بازداشت‌شدگان اخير خبرنگار است، ايسنا

وزير اطلاعات يک نفر از بازداشت‌شدگان اخير را خبرنگاری معرفی کرد که با سايت‌های بيگانه مرتبط بوده و حمايت قابل توجهی نيز از طرف بيگانگان داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد بازداشت‌های اخير اظهار کرد: همه اين افراد خبرنگار نيستند و تنها يک نفر ( خبرنگار) بوده که با سايت‌های بيگانه مرتبط بوده و حمايت قابل توجه بيگانه را پشت سر خود و اعترافاتی نيز داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: اين يک (نفر) خبرنگار در ارتباط با راديو فردا بوده و افراد مختلفی نيز در اين زمينه دستگير شده‌اند که به مسائلشان رسيدگی می‌شود.

مصلحی همچنين امنيت عمومی کشور را مطلوب توصيف کرد و آن را مرهون تلاش‌های دستگاه‌های امنيتی و انتظامی دانست.

خبرنگار ديگری از وزير اطلاعات در مورد کشف سلاح‌ در يکی از مناطق تهران پرسيد که وی در پاسخ اظهار کرد: برادران سپاهی اين سلاح‌ها را کشف کردند و در حال پيگيری موضوع هستند که با چه قصد و منظوری سلاح‌ها در آنجا موجود بوده است.

وی افزود: اظهاراتی مطرح شده بود که اين سلاح‌ها مربوط به بسيج است که هيچ‌کدام از اظهارات مطرح شده در اين خصوص براساس بررسی‌ها صحيح نيست و سپاه در حال بررسی بيشتر موضوع است تا به نتيجه برسد.

مصلحی همچنين در مورد بازداشت يک تن در ارتباط با قتل در حوادث روز عاشورا نيز گفت: ما اين فرد را دستگير نکرده‌ايم و در جريان آن نيستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016