چهارشنبه 28 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای بار سوم با حذف رنگ "سبز" پرچم ايران، "آبی" شد، کلمه

IR_blue_flag.jpg
اين سه اتفاق که پشت سر هم در برنامه هايی که اتفاقا رئيس دولت حاضر در آن شرکت داشته اين تصور را ايجاد می کند که گويی قصد دولت حذف رنگ سبز از پرچم ايران است.


کلمه: روز گذشته در نشست خبری رئيس دولت حاضر برای بار سوم رنگ سبز پرچم جمهوری اسلامی ايران «آبی» شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، نخستين بار اين تغيير عجيب رنگ سبز پرچم ايران در مراسم توديع و معارفه مديرعامل ايرنا رخ داد. برای بار دوم در مراسم ديدار اعضای ستاد دهه فجر با محمود احمدی نژاد، بنر نصب شده در دکور برنامه به شکل غيرمتعارفی پرچم کشورمان را به تصوير کشيد که رنگ سبز از آن با ظرافت خاصی حذف شده و رنگ آبی آسمان بر آن غلبه کرده بود و بار سوم هم در برنامه ای خبری که رئيس دولت در آن حضور داشت اين اتفاق تکرار شد.

IR_blue_flag2.jpg

اين سه اتفاق که پشت سر هم در برنامه هايی که اتفاقا رئيس دولت حاضر در آن شرکت داشته اين تصور را ايجاد می کند که گويی قصد دولت حذف رنگ سبز از پرچم ايران است.

اين موضوع در حالی توهين به کشورمان حساب می شود که واکنشی را در بين دولتيان ايجاد نکرد .

در فصل دوم اصل هجدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران، «پرچم رسمی ايران به رنگهای سبز و سفيد و سرخ» معين شده و رنگ سبز نماد آرمان های والای اسلام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016