شنبه 1 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: گزارش آژانس انرژی هسته‌ای سفارشی تهيه شده است، ايلنا

ـ بايد از روحيه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک در داخل کشور است پرهيز شود
ـ بايد در داخل کاملا مراقب بود که چه در گفتار و چه در عمل سنجيده برخورد شود و بيدار و هوشيار باشيم


ايلنا:رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:بايد از روحيه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک در داخل کشور است پرهيز شود.
به گزارش ايلنا،آيت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، در ابتدای جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام تجليل و قدردانی خود و اعضای مجمع از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور در راهپيمايی يوم‌الله ۲۲ بهمن، اين حضور را دارای پيامی بسيار جدی و رسا برای دشمنان دانست و گفت: مردم فهيم ايران بسيار حماسی و معنادار در اين مراسم شرکت کردند و نشان دادند که نظام اسلامی همواره با اتکاء و برخورداری از قدرت مردم، امور را اداره و مشکلات را مرتفع کرده است و يک بار ديگر هم مردم با همه سلايق وحدت ملی را نمايش دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به تحرکات منفی اخير استکبار و کشورهای غربی عليه جمهوری اسلامی ايران گفت: انتظار می‌رفت پس از اين حضور پرشور و حماسی مردم در حمايت از نظام اسلامی، دشمنان خارجی درک می‌کردند که ماجراجويی در ايران آسان نيست و نمی‌توان با اين نظام اسلامی با اين پشتوانه قوی مردمی، برخورد خصمانه و مغرضانه کرد. آنها به جای اينکه اشتباهات بی‌شمار گذشته خود را جبران کنند متاسفانه در روزهای اخير صفحات سياه ديگری در تاريخ عناد و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ايران ثبت می‌کنند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به تهمت‌های واهی که به جمهوری اسلامی ايران وارد می‌شود و گزارش اخير مدير جديد آژانس انرژی هسته‌ای گفت: کاملا مشخص است که بخشی از اين گزارش به صورت سفارشی و تحت تاثير عوامل خارج از آژانس تهيه شده و نمی‌تواند برآمده از موضع يک مرکز بين‌المللی مستقل باشد.
وی با محکوميت شديد شانتاژهای تبليغتی و جنگ روانی اخير آمريکا و عمده کشورهای غربی در مورد استفاده صلح‌آميز ايران از انرژی هسته‌ای گفت: اين حجم تهديد و القائات سياسی مغرضانه که به دنبال دستيابی به اجماع عليه ايران هستند تاکنون بی‌سابقه بوده است و آنها مطمئن باشند که راه به جايی نبرده و نخواهند برد.
هاشمی رفسنجانی تاکيد کرد: به همين دليل بايد در داخل کاملا مراقب بود که چه در گفتار و چه در عمل سنجيده برخورد شود و بيدار و هوشيار باشيم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد:بايد از پيام حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن برای ايجاد وحدت و انسجام داخلی استفاده کنيم و از روحيه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک در داخل کشور است پرهيز و حول محورهای وحدت و مشترکات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در جامعه، رسانه‌های رسمی به‌ويژه رسانه ملی تاکيد شود.
وی حفظ و تقويت وحدت، همدلی و يکپارچگی در کشور را برای رفع مشکلات داخلی و مقابله با تهديدات و ماجراجويی‌های کشورهای خارجی از ضرورت‌ها و اهم امور ذکر کرد و گفت: هرگونه حرکتی که مخدوش کننده يکپارچگی و اعتماد مردم باشد محکوم بوده و بايد مورد مذمت دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016