جمعه 7 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت الاسلام حسنی، امام جمعه اروميه، به عنوان يکی از مشاهير و مفاخر کشور ثبت ملی می شود، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): بنا به تصميم سازمان ميراث فرهنگی، حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماينده ولی فقيه و امام جمعه اروميه، "ميراث زندۀ آذربايجان" معرفی شد و مقرر گرديد بعنوان يکی از مشاهير و مفاخر کشور ثبت ملی شود.

به گزارش رسانه های خبری، روابط عمومی اداره ميراث فرهنگی استان آذربايجان غربی با اشاره به ديدار روز گذشتۀ سرپرست، معاونان، مسئولين و مديران آن نهاد دولتی با حسنی، خاطرنشان کرد "با اشاره به راه‌اندازی موزه ملی مشاهير و مفاخر کشور، در صورت موافقت امام جمعه اروميه، نام وی به عنوان ميراث زنده آذربايجان به همراه اسناد و تصاويری از سوابق علمی و مبارزاتی، در اين موره ثبت خواهد شد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسدالله عليزاده باراندوزی، سرپرست اداره کل ميراث فرهنگی استان آذربايجان غربی، با اعلام مطلب فوق، خاطرنشان کرد "ويژگيهای شخصيتی و سوابق مبارزاتی و انقلابی گری اين شخصيت محبوب آذربايجان، وی را در کنار بزرگان و مفاخر بلندپايه خطه آذربايجان قرار داده و ايشان شايسته ثبت در موزه مفاخر و مشاهير کشور است."

اين مقام دولتی در همين خصوص تصريح کرد "مجموعه عکسها، تاليفات، خاطرات فيلمها و اسناد علمی، مبارزاتیِ اين مجاهد نستوه، در حال جمع آوری جهت ثبت در اين موزه ملی است."

لازم به ذکر است موزۀ «مفاخر و مشاهير کشور»، مجموعه ای نفيس و غنی از آثار، سوابق و اسنادی از شخصيتهای بزرگ تاريخی، سياسی، دينی، مبارزاتی، ملی و ورزشی ايران است که است که از اقصی نقاط کشور در آن ثبت معنوی خواهند شد.

هم اکنون ستارخان سردار ملی انقلاب مشروطه، از استان آذربايجان شرقی و عين القضات همدانی و سيد جمال الدين اسدآبادی از استان همدان، در اين موزه ثبت معنوی شده اند.

طی چند سال اخير، ديدگاهها و سخنرانی های افراطی حسنی بعنوان نماينده رهبری در استان و امام جمعۀ اروميه، شهرت خاصی برای وی ايجاد نموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016