جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی فيلم کوی دانشگاه در کميسيون امنيت ملی: هيچ مطلب جديدی در فيلم نبود! مهر

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فيلم پخش شده در شبکه بی بی سی تحت عنوان کوی دانشگاه در جلسه هيئت رئيسه اين کميسيون بررسی شد.
کاظم جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پخش فيلمی موسوم به کوی دانشگاه در شبکه بی بی سی و اظهارات بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مبنی بر اينکه اين فيلم در کميسيون مورد بررسی قرار می گيرد، تصريح کرد: در پی پخش اين فيلم هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملی طی جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه اين موضوع را مورد کنکاش و بررسی قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم شاهرود در مجلس هشتم تاکيد کرد: در نتيجه بررسی های کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی ، آنچه که از ناحيه شبکه بی بی سی به عنوان فيلم کوی دانشگاه پخش شد هيچ مطلب جديدی اضافه بر آنچه که در همان مقطع وقوع به اطلاع افکار عمومی رسيده بود، نداشت.

جلالی بيان داشت: در همان مقطع از ناحيه مسئولان موضوع کوی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته بود و در دبيرخانه شورای عالی امنيت ملی و نمايندگان عضو کميته منصوب ازجانب رئيس مجلس به رياست آقای ابوترابی نايب رئيس اول مجلس موضوع به صورت دقيق پيگيری شده بود و گزارشات آن درهمان مقطع به اطلاع مسئولان نظام رسيد و پيگيری قضايی موضوع نيز در دستور کار مقامات قضايی قرار دارد.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی اضافه کرد: پخش اين فيلم در اين مقطع زمانی بعد از حضور شورانگيز مردم ايران در راهپيمايی با شکوه ۹ دی و ۲۲ بهمن و موفقيت های ملت ايران در بخش های هوا، فضا و هسته ای و دريايی و نيز دستگيری تروريست شرق کشور جهت ايجاد محرک جديد به منظور مهندسی افکار عمومی ملت ايران صورت گرفته است.

وی يادآور شد: البته مردم ايران هوشمندتر از آن هستند که تحت تاثير اين القائات قرار بگيرند.

جلالی در خاتمه بيان داشت: توصيه ما به کشورانگليس اين است که سياست های خود را در قبال ايران که نمونه های آن در شبکه بی بی سی وجود دارد، تغيير دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016