دوشنبه 17 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دوازدهمين کنگره جبهه مشارکت پنج‌شنبه برگزار می‌شود، ايلنا

کاشفی: موضوع برگزاری کنگره را طبق روال به وزارت کشور اعلام کرده‌ايم و از آنها خواسته‌ايم که نمايندگان خود را اعلام کنند
ـ جلسات شورای مرکزی حزب مشارکت تاکنون ادامه داشته است و مسووليت برگزاری کنگره نيز با شورای مرکزی است


ايلنا: دوازدهيمن کنگره جبهه مشارکت ايران اسلامی روز پنج شنبه ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.
سخنگوی جبهه مشارکت ايران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين خبر گفت: دوازدهمين کنگره جبهه مشارکت ايران اسلامی روز پنج شنبه با محوريت گزارش ارکان حزب که طبق روال هرسال بايد به کنگره ارائه شود و بحث اصلاح اساسنامه حزب برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين کاشفی ادامه داد: بر اساس تصميم شورای مرکزی حزب بايد موادی از اساسنامه حزب مشارکت ايران اسلامی اصلاح شود که موارد مدنظر شورای مرکزی به مناطق و ارکان مختلف ابلاغ شده است و آنها نيز در اين ارتباط نظرات خود را مطرح کردند که بر اساس اساسنامه بايد در اين موارد کنگره حزب تصميم نهائی را اتخاذ کند.
وی ادامه : موضوع برگزاری کنگره را طبق روال به وزارت کشور اعلام کرده‌ايم و از آنها خواسته‌ايم که نمايندگان خود را به کنگره اعلام کنند و از سوی ديگر تامين امنيت برگزاری اين نشست نيز با وزارت کشور است که ما درخواست خود را طی نامه‌ای از وزارت کشور داده‌ايم.
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در اين مورد که آيا مخالفتی از سوی وزات کشور با برگزاری اين کنگره شده است يا خير،خاطرنشان کرد: طبق روال هميشگی احزاب قانونی بايد کنگره ساليه داشته باشند و وزارت کشور نيز همواره پيگير اين مسئله بوده است که نظم و انظباط حزبی بر فعاليت احزاب حکم فرما باشد و مشارکت هم به عنوان يک حزب قانونی به دنبال اين مسئله است.
کاشفی ادامه داد: بر اساس اساسنامه بايد کنگره را زودتر برگزار می‌کرديم ، ولی به دلايل مسائلی که پس از انتخابات پيش آمد، اين مسئله به تعويق افتاد و ما بر اساس لزوم داشتن انظباط تشکيلاتی نسبت به برگزاری اين نشست در روزهای پايانی سال اقدام کرديم.
کاشفی در مورد اينکه با توجه به عدم حضور دبير‌کل و برخی اعضای شورای مرکزی در زندان در جريان حوادث بعد از انتخابات، آيا اين مسئله مشکلی را در روند برگزاری کنگره ايجاد نمی‌کند، ادامه داد: جلسات شورای مرکزی حزب مشارکت تاکنون ادامه داشته است و مسووليت برگزاری کنگره و اداره حزب نيز با شورای مرکزی است، البته ما علاقمند بوديم همه اعضای شورای مرکزی در کنگره حضور داشته باشند، ولی عدم حضور برخی از آنها مانعی برای برگزاری کنگره نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016