پنجشنبه 20 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محبوبه کرمی در تماس تلفنی با خانواده‌اش، از سلامت خود خبر داد

طبق خبر دريافتی، محبوبه کرمی در تماسی که برای دومين بار در ساعت هفت و نيم شب چهارشنبه نوزدهم اسفندماه با خانواده اش داشت، از سلامت خود خبر داد.

اولين تماس محبوبه در اوايل هفته بود. او در تماس تلفنی با برادرخود، محسن کرمی، عنوان کرده که در بند ۲۰۹ اوين و به صورت انفرادی نگهداری می شود. همچنين او اشاره کرده است که هم اکنون تحت بازجويی است، در حالی که هنوز تفهيم اتهام نشده است. موارد بازجويی وی نيز در رابطه با حوادث اخير بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محبوبه کرمی از فعالان کمپين يک ميليون امضاء است که برای پنجمين بار، در ۱۱ اسفند ماه بازداشت شد.

به گفته محسن کرمی، بار گذشته که محبوبه کرمی بازداشت شد، مادر وی که سرطان داشت، به دليل نگرانی و استرس وارد شده از بازداشت محبوبه به بيمارستان منتقل شد و ۱۵ روز از بازداشت محبوبه را در بيمارستان بود. وی در شبی که محبوبه از زندان آزاد شد درگذشت و اين مسئله بر محبوبه فشار روحی بسياری وارد کرد.

برادر محبوبه عنوان می کند که وی در سال گذشته به دليل از دست دادن مادر و نگهداری از پدر بيمار خود که ۸۶ سال داشته و دارای بيماری آلزايمر است، نتوانسته بود به فعاليت های شخصی خود برسد، بنابراين هيچ وقتی نيز برای فعاليت اجتماعی نداشته، به طوری که دچار افسردگی شده و تحت درمان روانپزشک قرار داشت.

از همين رو، محسن کرمی، دليل بازداشت محبوبه را نامفهوم می داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016