جمعه 28 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دختر و همسر نخست اوسامه بن لادن ایران را ترک کردند، رادیو فرانسه

ناصر اعتمادی

یکی از دختران اوسامه بن لادن رهبر القاعده، به نام ایمان بن لادن اجازه یافت پس از دو ماه اقامت در سفارت عربستان در تهران خاک ایران را به مقصد سوریه ترک کند.

یکی از دختران اوسامه بن لادن رهبر القاعده، به نام ایمان بن لادن اجازه یافت پس از دو ماه اقامت در سفارت عربستان در تهران خاک ایران را به مقصد سوریه ترک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نشریه سعودی الشرق الاوسط با اعلام این خبر نوشت که ایمان بن لادن به همراه مادرش نجوا الغانم، همسر نخست اوسامه بن لادن، که سوری تبار نیز هست دیروز پنجشنبه با پادرمیانی عربستان توانستند خاک ایران را به مقصد دمشق ترک کنند.

ایمان بن لادن هفده سال دارد و همچنین دارای ملیت عربستان سعودی است. به نوشتۀ الشرق الاوسط او توانسته بود از دست نگهبانان ایرانی اش بگریزد و به سفارت عربستان در تهران پناهنده شود.

شبکۀ القاعده در مغرب از دولت ایران خواسته است که دیگر اعضای خانوادۀ بن لادن را که در تهران زندانی اند آزاد کند. خالد بن لادن، یکی از فرزندان اوسامه بن لادن، با انتشار نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی ایران از او خواسته بود تا اعضای خانواده اش را آزاد سازد.

در دسامبر گذشته روزنامۀ سعودی الشرق الاوسط مدعی شده بود که هیجده تن از اعضای خانوادۀ اوسامه بن لادن در ایران زندانی هستند.

جوانترین پسر اوسامه بن لادن، به نام بکر، که شانزده سال دارد توانست پس از هشت سال خاک ایران را به مقصد سوریه در بیست و پنج دسامبر گذشته ترک کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016